lördag 22 september 2012

Filmmys...

Hejsan, gick upp för ett bra tag sen men har inte orkat uppdatera än. Men nu ligger jag i sängen med datorn så passar på att göra ett inlägg :)
Ska snart kolla på Kim & Kourtney i New York och mysa lite med Abigail, blir en slappardag idag. Så skönt att bara ha myskläder på och gå runt osminkad :) Så det är väl ungefär så min dag ser ut.
Vad ska ni göra? Glöm inte av veckans bloggtävling som avslutas på måndag!
Förresten så har jag inte visat mina naglar som jag gjorde så slänger upp en bild på dom, för att vara första gången så är jag nöjd!
Hörs igen om ett tag :) Puss puss/Mikaela...



18 kommentarer:

  1. Så skönt :) snygga naglar :P

    SvaraRadera
  2. Sv: Åh tack så himla mycket, allt bra med dig? :)
    kram

    SvaraRadera
  3. sv: ja de är den verkligen!
    tack detsamma :D

    SvaraRadera
  4. Sv: Toppen (Y) Jo med mig är det bara bra :)
    Tack, vad söt du är :) Din vovve är också super sööt ju!

    SvaraRadera
  5. Sv: Jaa så mysigt :D

    Snygga naglar! :D

    SvaraRadera
  6. Fining :) Är det inte jobbigt med så långa naglar?

    SvaraRadera
  7. sv: Det är det också :)
    Det är så skönt :D

    SvaraRadera
  8. sv. kul att höra! :) det är du också! :))

    SvaraRadera
  9. men gud hunden!!!!! Så sööt!

    SvaraRadera
  10. det har jag verkligen du då :)? vad gjorde du för kul igår??

    SvaraRadera
  11. SV: Jag med, de är riktigt snygga! :)

    SvaraRadera
  12. Hoppas att du får en trevlig kväll :)

    Vilken söt vovve! :)

    SvaraRadera
  13. svar: ja, det är sjukt snyggt med tatueringar!

    Jättefin blogg du har! :D

    SvaraRadera
  14. De e najs me chilldar :)
    Va fina naglarna blev :)

    SvaraRadera
  15. Naglarna var jättefina, fortsätt sådär så kommer dom bara bli snyggare o snyggare! ;)
    sv: Jag går hantverksprogrammet, stylist. :) Jag älskar också gelenaglar, så himla snyggt o sen så är det ju också rätt kul att göra dom med :D

    SvaraRadera
  16. Men åh va söööt vovve :D
    Och fina naglar btw! :)

    SvaraRadera