fredag 21 september 2012

Seg dag...

Hejsan, måste be om ursäkt för sämst uppdatering idag. Men jag har vart så himla trött. Gick ju som sagt å la mej nästan direkt när jag kom hem förut idag. Sov några timmar och sen dess har det inte hänt mycket alls! Bara vart på Maxi och köpt lite godis.
Nu ska jag snart duscha sen svara på lite kommentarer och så :) Även kolla på Kim & Kourtney i New York! Å såklart mysa en massa med Abigail. Nästa helg åker hon till sin "riktiga" ägare och ska paras. Kommer sakna henne under tiden hon är borta! Men jag får hoppas att tiden går fort och ska se till att mysa jätte mycket med henne innan hon åker :)
Men nu lär jag duscha, vi hörs mer imorgon! Lovar mer uppdatering då!
Natti natti, Puss puss/Mikaela...

9 kommentarer:

  1. Så bra det låter :) och kul att hon ska paras :)) ha en fin dag :)

    SvaraRadera
  2. Så fin topp :) Låter som en skön kväll!

    SvaraRadera
  3. sv: följer idg nu blev nr 5 säg till när du följer mig tilbaka:)

    SvaraRadera
  4. sv: Naglarna i headern har inte jag gjort själv, det är två tjejer i min klass som har gjort dom på mig under våra nagellektioner i skolan :) däremot försöker jag uppdatera lite då och då med naglar jag gör själv! :)

    Såg att du hade köpt nagelkit och så, och att dina naglar ser fina ut på bilderna, men kan du inte ta en närbild så man får se lite mer ordentligt? :D

    SvaraRadera
  5. haha okej, jag ska jobba och tänkt vara med en kompis har just ingen lust fult väder. o trött

    SvaraRadera