måndag 24 september 2012

Godmorgon...

Godmorgon på er lite sent, igår kväll hade jag lite annat för mej och hade inte så stor lust till att blogga. Gjorde inget speciellt, svarade på lite kommentarer, duschade, kollade tv å så typ :)
Idag ska jag iaf på börja nya vanor. Jag ska nämligen börja träna varannan dag och så ska jag äta noll sötsaker! Bara nyttigt, måste verkligen ändra på det nu! Dock blir det väl lite lördags godis på helgerna men det är okej! Så senare idag ska jag iväg till gymmet :)
Veckans blogg vinnare kommer upp om en stund! Hörs om ett tag igen. Puss puss/Mikaela...

20 kommentarer:

  1. Ja det tycker jag att du ska göra. :) Har du gjort något i helgen? HA en underbar dag

    SvaraRadera
  2. Lite onyttigt på helgerna måste man få unna sig.

    Ikväll ska jag till Ullevi och heja fram IFK till seger, sen blir det jobb tre dagar sen till helgen kommer min bästa vän hit. Vad ska du hitta på för skoj?

    SvaraRadera
  3. Jag förstår. Vart ifrån köper du ditt hår?
    Har tidigare haft trens men sista gången gjorde jag med keratinvax hos en privat. Hon blåste mig ganska ordentligt och därför vill inte sambon att jag ska göra det :(
    Stackaren fick sitta och plocka ut 200 slingor (ja, jag hade så många :S)

    SvaraRadera
  4. Ja verkligen! jadå, det har jag haft :) har du haft en bra helg?
    kram

    SvaraRadera
  5. sv: ok, jag svarar på kommentarer;)

    SvaraRadera
  6. Lycka till på gymmet i dag :)

    SV:
    Tack, han är ett riktigt charmtroll:)

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Veckans awesome har startat igen på min blogg :) Delta gärna :)

    Kram <3

    SvaraRadera
  8. Hehe, Okej. :D Idag ha jag inte gjort så mycket. Bara tagit de lugnt. Bebis är busig i magen. :-P Ha varit och kollat hjärtljud på h*n idag. :)

    SvaraRadera
  9. Ja, den var jättebra. Hur var din helg? :)

    SvaraRadera
  10. fin blogg tjejen!

    sv; tack så jätte mycket och detsamma :) ,allt bar med dig ?

    SvaraRadera
  11. Lite gott får man unna sig ibland :) SPeciellt på hösten!

    SvaraRadera
  12. Hoppas du fått en fin start på veckan :)

    SvaraRadera
  13. bra med mig faktiskt :) va gör du idag då? kramis

    SvaraRadera
  14. vad ser du på tvn då :)? ne jag kom precis hem har varit och handlat :) kram på dig

    SvaraRadera