måndag 24 september 2012

Tränat...

Hejsan, hann inte uppdatera när jag kom hem för då åt jag en macka å sen packade jag väskan å gick till Sportlife. Tränade och solade en liten stund, skönt var det, kommer säkert få träningsvärk imorgon. Och då ska jag och Emma gå på Zumba, ska bli jätte kul men det var så längesedan jag var på det bara :)
Förövrigt så har jag nyss ätit lite och kollar lite halvt på tv. Tänkte nog kolla ett avsnitt av Kim & Kourtney i New York :) Ska även lägga upp veckans blogg vinnare och även svara på lite kommentarer :) Men vi hörs om ett tag igen! Puss puss/Mikaela...


12 kommentarer:

  1. Nejnej, du har jätte fint hår !

    Har du sett filmen Street Dance 2?

    SvaraRadera
  2. sv;
    Åh taack, DU är söt! Och jättefint hår har du btw! :D

    SvaraRadera
  3. Låter skönt :) snygg tröja också :)

    SvaraRadera
  4. Hehe, Ja de är mysigt! Men nu vill man bara få ut h*n. ;P

    SvaraRadera
  5. Den tröjan är så gosig, skulle också vilja ha vit :)

    SvaraRadera
  6. sv: Hihi tack vad gullig du är :)

    SvaraRadera
  7. tack sötnos!<3
    Elsaedvardsson.blogg.se

    SvaraRadera
  8. ser bones å smsar lite vänner :)

    SvaraRadera
  9. vad tränade du för något? :)

    SV: haha ja vi kan alltid inbilla oss det ^^

    SvaraRadera