måndag 24 september 2012

Lite tvtittande...

Hejsan, sitter för tillfället å kollar på Ensam mamma söker. Kollar ni på det? :)
När det är slut så ska jag äta något sen duscha å efter det så har jag lite att göra. Vill gärna se ett avsnitt av Kim & Kourtney i New York men jag får se vad klockan blir när jag lagt mej sen:) Annars händer inte så mycket mer idag. Börjar känna mej lite trött i kroppen, undra hur trött jag kommer vara imorgon haha :)
Hoppas iaf att ni haft en jätte bra dag! Detta blir nog det sista inlägget för idag! Så vi hörs mer imorgon! Natti natti, Puss puss/Mikaela...

17 kommentarer:

  1. söt bild!
    vart kommer tröjan ifrån? :)
    - tack ska du ha! :)

    SvaraRadera
  2. sv: Åh tack detsamma! =)
    Har du kanske lust med ett bloglovinbyte?

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! =) Trevlig blogg du har =)
    Vart har du köpt tröjjan? Grymt snygg juh.

    SvaraRadera
  4. Jag brukar inte kolla på ensam mamma söker, hihi :)
    och vad fin du är!

    SvaraRadera
  5. jag kollar inte på ensam mamma söker, har inte den kanalen:)

    SvaraRadera
  6. Ja alltså jag trodde jag skulle dö.
    Det gjorde ju så himla ont men vi använde säkert en hel flaska med olivolja för att ta ut det.
    Men min sambo hade ett otroligt tålamod för att vara kille och aldrig ha gjort detta innan haha. Tänk dig hur det såg ut.
    Efter varje slinga han drog ur håret frågade han mig om jag verkligen ville göra en förlängning haha ;)

    SvaraRadera
  7. Kollar också på Ensam Mamma (:
    Oj da, hur längre blir vovven borta för parning?

    SvaraRadera
  8. SV: Haha, japp det var gott! :)
    Fin bild!
    Kram

    SvaraRadera
  9. ja absolut :) allt bra med dig idag?? kramar

    SvaraRadera
  10. Ensam mamma söker e ju asbra :)

    SvaraRadera
  11. Sv: Jodå, den har varit bra. Dock mycket pluggande! Men det är nödvändigt när man pluggar på Högskola. Men i söndags repade jag med kören så det var skitroligt! :D Hur har din helg varit? (:

    SvaraRadera
  12. sv: tack sötis!
    allt bra med dig idag?

    SvaraRadera
  13. snygga naglar!

    vad heter typsnittet du har på dina rubriker?? :)

    SvaraRadera