tisdag 25 september 2012

Äta sen vila...

Hejsan, hoppas eran dag startat bra? Själv om jag nyss hem och ska ta å göra lite havregrynsgröt och någon macka till det. Kl 18 ska jag till Sportlife, jag å Emma ska gå på Zumba! :) Jätte längesen sist men det ska bli kul.
Måste iaf vila lite efter jag ätit så jag orkar med att träna sen, är väldigt seg och har jäkligt ont i ryggen! Så blir till att kolla lite tv, samt svara på lite kommentarer :)
Vad gör ni för kul idag? Hörs lite senare! Puss puss/Mikaela...


19 kommentarer:

  1. sv: taack :) så fin header du har!

    SvaraRadera
  2. åå jag dör, tröjan är så sjukt snygg!

    SvaraRadera
  3. sv: Ja det var det :D
    Vill du vara med i min tävling omk ett mobilskal? :D - http://mallemusic.blogg.se/2012/september/tavling-vinn-ett-valfritt-skal-fran-blingskalcom.html

    SvaraRadera
  4. sv: jadå, det har jag. Har du'? :) Kram!:D

    SvaraRadera
  5. Zumba är super kul!

    Rekommenderar den filmen i alla fall :))
    fina smycken !

    SvaraRadera
  6. Okej =) Den var grymt snygg =) Blir nog att införskaffa mig en...

    SvaraRadera
  7. tack så mycket. vilka snygga armband!

    SvaraRadera
  8. Hej finis!! Sjukt härlig blogg du har!<33

    SvaraRadera
  9. jaa visst är de hihi :D spec me gratis frakt å asbilliga grejer :D

    SvaraRadera
  10. Sv; Härligt finis! jo det är toppen med mig :) ,händer imorgon ?

    SvaraRadera