söndag 16 september 2012

Regn...

Hejsan, blir ett väldigt sent första inlägg idag igen. Men jag har vart så seg idag och inte orkat blogga än. Men nu fick jag lust att uppdatera lite.
Medan det regnar ute så ska snart kolla på Kim och Kourtney in New York som vanligt :) Håller även på å tvätta så ska snart hämta mina sängkläder.
Var å solade för ett tag sen igen, super skönt! Nu får det bli ett litet uppehåll från solariumet, inte bra å sola för mycket, men samtidigt kan jag inte motstå :) Nu börjar solariet iaf ge lite resultat och jag är nöjd!
Men nu ska jag kolla på tv programmet, vi hörs mer om en stund! Och glöm inte veckans blogg tävling lite längre ner! Puss puss/Mikaela...


15 kommentarer:

  1. sv; ska nog inte göra så mycket, äta lite gott och plugga lite :D

    SvaraRadera
  2. tack sötis
    görs nå kul nu?
    jag kikar xfactor
    kraaam

    SvaraRadera
  3. i love your blogg!
    hoppas du hr haft det bra idag?
    kram

    SvaraRadera
  4. sv; Tack! Jag också, hihi.
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Har en tävling på bloggen, kika in om du vill vara med :)
    http://minendo.blogspot.se/2012/09/tavling-vinn-en-brunkram.html?showComment=1347827586589#c1115361603459544881

    SvaraRadera
  6. Jag hade en toppen kväll tack :)
    har du haft en bra helg? kram :)

    SvaraRadera