måndag 17 september 2012

Seg start...

Hejsan, ny vecka nu då och jag fick en väldigt seg start på den, är sjukt trött och ska nog lägga mej å vila lite innan jag ska till gymmet.
Igår blev det bara ett inlägg men jag var på ganska så dåligt humör på kvällen och hade inget att skriva om. Men idag ska det bli bättre!
Kommer dra veckans blogg vinnare och även starta en ny veckans blogg tävling :) Så kul att ni vill vara med! Hoppas ni fått en bra start på denna veckan, vi hörs igen om en stund! Puss puss/Mikaela...


3 kommentarer:

  1. Så fin tröja :) Förresten, går inte du i skolan? Eller du har redan slutat?

    SvaraRadera
  2. sv; tack så mycket! alltid roligt att höra vad andra tycker och vad de vill läsa! Men som jag skrev så ska jag bli bättre på att videoblogga, det är ju kul när man vet hur man gör haha :)

    SvaraRadera