måndag 17 september 2012

Så bra...

Hejsan, ligger för tillfället och kollar på Project accessory som går på 3:an. Inte det roligaste men det duger. Ska snart gå å duscha och sen blir det Kim & Kourtney in New York som vanligt såhär på kvällen, så bra program! :)
Var iaf å tränade förut så imorgon lär jag nog få träningsvärk och så solade jag idag igen, men detta var sista gången på ett tag nu! Var bara tvungen idag haha.
Hoppas iaf att ni haft en bra dag, vet inte om det blir någon mer uppdatering idag. Så vi hörs mer imorgon! Natti natti, Puss puss/Mikaela...

8 kommentarer:

  1. Tack snälla söta, ja jag är superglad för min nya lägenhet <3

    SvaraRadera
  2. Sv; Tack så mkt, desamma! :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en fin tisdag! :) Kram

    SvaraRadera
  4. hihi tackar! :D

    //batts.blogg.se , (går ej att skriva min bloggadress)

    SvaraRadera
  5. sv: allt bra? :D

    har du twitter isf lust att följa mig? jag kan följa dig då med ;P

    SvaraRadera