tisdag 18 september 2012

Paket - löshåret...

Hejsan, hoppas allt är bra med er? Idag sov jag riktigt länge, mådde inte alls bra imorse så det fick bli att sova ut. Och när jag kom upp så låg det ett paket på köksbordet, mitt löshår! Åh så glad jag blev!
Nu längtar jag tills torsdag då Mikaela, Emma och Julia ska sätta i det på mej! Det fick bli 60 cm nailhair å jag är super nöjd! :)
Nu ska jag fortsätta att kolla lite på tv, sen lär jag städa lite men det är så himla tråkigt. Dock måste det göras! Men vi hörs om ett tag igen! Och glöm inte av veckans blogg tävling!
Puss puss/Mikaela....


18 kommentarer:

  1. Kul att sätta i löshår :)

    SvaraRadera
  2. kul med löshår :)
    sv taack :D

    SvaraRadera
  3. Tack sötnos :) vad ska du hitta på ikväll? kram :)

    SvaraRadera
  4. Åh va fint :) ska du bränna fast dom?

    SvaraRadera
  5. sv; Åh, tusen tack! Och detsamma :)

    SvaraRadera
  6. Finaste du! Jag stordiggar dina armband!

    SvaraRadera
  7. Din header är snygg!!
    sjukt söt tjej!

    SvaraRadera
  8. Tusen tack :) Din header är också super fin :)

    SvaraRadera