fredag 28 september 2012

Solat...

Hejsan, kass uppdatering idag men hade verkligen ingen lust när jag kom hem och sen blev jag på rätt dåligt humör. Fast det är bättre nu :)
Har iaf inte gjort alls mycket, när jag kom hem somnade jag en stund med Abigail, sen hämtade jag min lillasyster och sen dess har det inte hänt mycket. Solade en stund vid 19 tiden så nu blev jag lite brunare. Tog en vilodag från gymmet idag, ska köra imorgon igen :) Och nu blir det bara att kolla på lite tv och mysa med Abigail sen! Hon åker ju på söndag så ska mysa jätte mycket i helgen! :)
Hoppas att ni haft en bra dag idag! Hörs mer om en stund! Puss puss/Mikaela...


36 kommentarer:

  1. SV: skoja inte! nog den bästa serien som finns :D

    SvaraRadera
  2. sv: Tack så mkt!:) trevlig helg:)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :)
    Skönt att sola btw :D

    SvaraRadera
  4. Fiin blogg! :)

    SvaraRadera
  5. Sv: Ohjaa! Supersött namn :D

    Det jag vet är att jag ska plugga, sen får vi se vad som händer helt enkelt (: Du rå, ska du hitta på ngt roligt?

    SvaraRadera
  6. sv: Verkligen! :D Visst var det!

    SvaraRadera
  7. Åh, hur orkar du gymma varje dag?

    Vem är Abigail :) är det ett djur ?

    SvaraRadera
  8. Oj, är det inte för kallt för att sola nu? :)
    kram

    SvaraRadera
  9. Fin blogg:-) Allt bra idag??:-D

    SvaraRadera
  10. Mys mycket, mycket med hunden nu.
    Snygga armband!

    SvaraRadera
  11. va fin du är :)
    sv joo men faktiskt!

    SvaraRadera
  12. sv:åh, tack så jätte mycket! Du är också väldigt fin! :)

    SvaraRadera
  13. sv: precis ;) haha fan vad nice :)
    Händer inte så mycket den här helgen tror jag, själv?

    SvaraRadera
  14. ja verkligen! Väldigt fina armband :)

    SvaraRadera
  15. De e ju asskönt att sola ju :)
    Najs o va lite brun o sen tkr ja att man ser piggare ut :)

    Sv: Jaa foten e mkt bättre men den e inte helt bra o så e svullnaden inte helt borta än :/ Kan t ex inte hoppa på den när ja dansar :/

    SvaraRadera
  16. Sv: Jadå, det hade jag verkligen men det har varit väldigt mycket pluggande på sista tiden så jag har inte riktigt haft tid till bloggen om du undrar varför jag svarar så sent :/ Men har du några roliga planer till kvällen då?? =)

    Söta bilder btw :)

    SvaraRadera
  17. jag med hihi :D hoppas du får en fortsatt bra eftermiddag!

    SvaraRadera
  18. Jättesnyggt! Jag älskar armbanden!

    SvaraRadera
  19. sv: tack så mycket, är faktiskt jättenöjd :)

    SvaraRadera
  20. Fina armband!:)

    sv: Det är jättekul, tycker absolut du ska köpa nagelgrejer! så kan du lägga upp nagelbilder med! så himla kul att kolla på tycker jag :)

    SvaraRadera
  21. Snyggt armband det där med nitar!:D

    SvaraRadera