lördag 29 september 2012

Barnvakt...

Hejsan, har haft en del att göra så har inte hunnit lägga tid till bloggen än.
Gick upp vid 11 tiden och gick till gymmet vid 12.30 sen var jag där å tränade å solade. Har även vart på Maxi och köpt Ben & Jerry, jag å mormor har duschat Abigail så hon är fin imorgon och snart kommer min kusin Wille som jag ska vara barnvakt åt till imorgon :) Så nu ska jag ta det lite lugnt innan han kommer. Ska kolla på ett avsnitt av Kim & Kourtney i New York och äta lite glass!
Vad gör ni idag? :) Hörs igen om ett tag! Puss puss/Mikaela...

21 kommentarer:

  1. sv: jaa verkligen, helt perfekt när de är lite kallt ute!

    SvaraRadera
  2. Aha okej :D
    Vart ska din hund ? (svårt för stavningen av hundrasen)

    Alltid lika roligt att va barnvakt (:

    SvaraRadera
  3. va fint hår du har :D
    sv åh tack!

    SvaraRadera
  4. vad skoj att vara barnvakt ;D
    sv: ja det skulle var toppen om du gjorde ett inlägg med dom skalen du vill ha! ;D

    SvaraRadera
  5. Jag vågar inte sola solarium (antar att det var det du gjorde?) eftersom att det ökar risken att drabbas av cancer :O

    SvaraRadera
  6. Låter jätte bra :) jag kom precis hem från Camden Town har du varit där någon gång?? kramar

    SvaraRadera
  7. hehe, Men de är väl rätt kul att vara barnvakt? :D Hur gammal? :D

    SvaraRadera
  8. Tack så mkt det hade jag verkligen! haft en bra hel du?=)

    SvaraRadera
  9. sv: haha okej :D låter bra!
    haft en bra helg?

    SvaraRadera
  10. svar: jaha då förstår jag :)
    kram

    SvaraRadera
  11. tusen tack :) har du haft en bra lördag?? kramar

    SvaraRadera
  12. låter bra :) fint hår du har :)

    SvaraRadera
  13. B&J , gaah vad gott half baked..:p

    SvaraRadera
  14. Nu har jag dragit veckans bloggar, så kika in om du blev en av vinnarna och varför inte anmäla sig igen. Alltid värt det :) hoppas du vill vara med ♥

    SvaraRadera