torsdag 27 september 2012

Träna igen...

Hejsan, kom hem för en stund sen och har precis fixat lite att äta. Blir två ägg och lite havregrynsgröt haha. Ska iväg och träna om ett tag, tänkte ha en vilodag idag, men känner ett sug efter att gå till gymmet å när jag ändå känner så då kan jag lika gärna gå dit :) Så skönt att jag känner att jag verkligen vill det. Är dock lite seg men det går nog snart över!
Hoppas iaf att eran dag startat bra, hörs mer om ett tag när jag är hemma igen!
Puss puss/Mikaela...

9 kommentarer:

  1. Sv: Jaha på det viset. Då förstår jag!

    Naaaw, det betvivlar jag inte det minsta att hon är sööt. Vad heter hon? (:

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket fina du :) Hoppas du har en fin torsdag!

    SvaraRadera
  3. sv : Varit i skolan och en massa sj då

    SvaraRadera
  4. Okej :D exakt samma här haha!

    SvaraRadera
  5. Hur många gånger i veckan brukar du gymma ? :)

    SvaraRadera
  6. sv: okej tack :)

    snygg outfit!

    SvaraRadera
  7. Tack sötnos! :) ååh älskar armbandet!!

    SvaraRadera
  8. svar; tack :) haft en bra helg?

    SvaraRadera