onsdag 26 september 2012

Natti...

Hejsan, ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte uppdaterat idag, men direkt när jag kom hem så åt jag lite sen gick jag till gymmet och tränade samt solade. Så skönt! Tycker verkligen det är kul med träningen nu. Och när jag kom hem därifrån så gjorde jag inte så mycket, åkte till Maxi,
duschade  och har kollat på X factor.
Tänkte iaf svara på lite kommentarer nu och sen blir det sova! Är så fruktansvärt trött i kroppen och behöver lägga mej i rätt normal tid för en gång skull :)
Hoppas iaf att ni har haft en jätte bra dag! Hörs mer imorgon, ska bli bättre uppdatering då!
Natti natti, Puss puss/Mikaela...

9 kommentarer:

  1. jaa jag veet men ja hoppas de går snabbare ;D

    SvaraRadera
  2. sv:Ja verkligen :) måste pröva på det flera gånger!!
    Planer inför dagen?

    SvaraRadera
  3. Jag tror det blir så faktiskt =)

    SvaraRadera
  4. Sv: Ska spela sista fotbollsmatchen, annars inget! Sjlv? :D

    SvaraRadera
  5. Vad roligt att du kommit igång med träningen och att du dessutom gillar det:) Det gör att du kommer orka kämpa de dagar då de inte känns lika roligt.

    SvaraRadera
  6. tränade också på gymmet igår, så skönt!
    hissar eller dissar du att stövlarna gör en comeback i höst?:D

    SvaraRadera
  7. Härlig inställning till träning, träning ska vara roligt :D

    SvaraRadera
  8. Härligt när träningen känns roligt (:
    Förstår att det blir en jobbig vecka utan hunden :(

    SvaraRadera
  9. Sv; Låter bra ,behövs ibland! ,kompis ,vila och plugga tror jag :) kram!

    SvaraRadera