måndag 17 september 2012

Veckans blogg blir...

Nu har jag dragit en veckans blogg vinnare. Det var lika svårt som vanligt att välja en så jag valde tre stycken denna gången :)
Hoppas att det var okej att jag lånade era headers! :)

Första bloggen blir en jätte söt tjej som kallas för Ellie, har följt hennes blogg ett tag nu och tycker den är super bra! I hennes blogg kan man läsa om hennes vardag, mode och inspiration osv. Där tycker jag absolut att ni ska kika in! :) Elzzis.blogspot.se
Lånad bild från hennes blogg!



Andra bloggen blir en tjej som heter Sofie, jag tycker hon är jätte söt och har en bra blogg. Har även läst denna ett tag och gillar verkligen hennes blogg! Man får läsa om allt möjligt precis så som jag gillar det. Så kika in på hennes blogg! Somsofie.devote.se
Lånad bild från hennes blogg!





Och den sista bloggen blir en tjej som jag tycker är så himla vacker! Hon har så mycket fina bilder i sin blogg och även hon skriver om lite allt möjligt. Mycket outfit bilder och en hel del mode!
Super fin blogg så kika även in här! Fridawiman.devote.se
Lånad bild från hennes blogg!

1 kommentar:

  1. ååh tack så mycket tjejen :) du gjorde min dag mycket bättre! :)

    SvaraRadera