måndag 15 oktober 2012

Godis...

Hejsan, ursäkta för min sämsta uppdatering, men jag har verkligen inte haft nå lust nu i helgen till bloggen så struntade i att uppdatera.
Sitter iaf å kollar på Ensam mamma söker just nu, ska svara på lite kommentarer och så snart :)
Idag har det inte alls hänt mycket, sovit lite, träffat Emma å hennes hund en snabbis så att Abigail skulle få hälsa på hennes hund :)
Imorgon blir det Zumba, som jag längtat! Behövs lite träning efter allt de godiset jag gick å köpt för ett tag sedan, blev rätt mycket godis :) Men ibland får man unna sej själv!
Hoppas iaf att ni haft en bra dag! Hörs nog om en stund igen! Puss puss/Mikaela...

14 kommentarer:

  1. Va bra att du haft bra dag , det har min också varit trevlig kväll :) <3

    SvaraRadera
  2. jag gillar mest av alla Awa, haha hon är söt och gullig!!

    Hur var skolan ? (:

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja men visst är den, typ förälskad i den haha!(a):D

    SvaraRadera
  4. tack sötis :) hur mår du??

    SvaraRadera
  5. Hej! Skulle vara jätte snällt av dig om du skulle vilja skicka en fråga till mig på min frågestund! ♥

    SvaraRadera
  6. Tack & kul att du gilla dom! :)allt bra?

    SvaraRadera
  7. Man måste verkligen få unna sig lite gott ibland :D

    SvaraRadera
  8. Vad fin du är! och älskar din header, superfin!!

    SvaraRadera