tisdag 16 oktober 2012

Zumba med Emma idag...

Hejsan, hoppas att allt är bra med er? Själv har jag väldigt ont i huvudet men har tagit huvudvärkstablett så hoppas det går över snart :)
Kom i säng ganska sent inatt så jag satt framför spegeln och satte i lite nya löshårs slingor, behövdes verkligen. Men det var ju dock inte det lättaste att göra på sej själv men efter ett tag flöt det på bra.

Om ett tag ska jag gå till gymmet för solning och sen Zumba med Emma, så kul! Ni borde verkligen testa Zumba ni som inte gjort det tidigare, hur kul som helst!
Aja nu hinner jag inte skriva nå mer så vi hörs lite senare igen! Puss puss/Mikaela....


12 kommentarer:

  1. låter toppen :) haft en bra start på dagen? kramar

    SvaraRadera
  2. Grymt fin är du :D

    sv: hihi,aw tack mikaela :D
    kramis♥

    SvaraRadera
  3. Sv; Ja det är dom verkligen! :) ja hhehe precis ;)

    SvaraRadera
  4. Har tänkt testa det, men har haft för mycket plugg... :)

    SvaraRadera
  5. fin blogg!:)
    ta gärna en titt på min med & ställ gärna en eller två frågor i min frågestund!tack på förhand:)

    SvaraRadera
  6. Sv: Ja tack du kan ge mig länken :D

    SvaraRadera
  7. Alllt bra haft en bra dag ? :) Kraam

    SvaraRadera
  8. åå jag vill ockå pröva zumba :D
    så fin du är jämt vännen min, hoppas din tisdag var toppen!:)

    SvaraRadera
  9. Testade förra söndagen för första gången i mitt liv. Underbart kul!

    SvaraRadera