torsdag 11 oktober 2012

Slapp dag...

Hejsan, hoppas allt är bra med er! Med mej är det lite sådär, känner mer oerhört seg och har sovit nästan halva dagen. Legat å kollat på film också, what to expect when you're expecting. Hade ju sett ca halva innan, och jag tycker den är ganska rolig :)
Nu ska jag snart äta lite mat och sen har jag lite å fixa. Blir ingen träning idag då jag inte mår helt okej så det får vänta lite. Men nästa vecka kommer det bli som vanligt med träningen :)
Hörs iaf lite mer om en stund! Puss puss/Mikaela...


23 kommentarer:

  1. Hej sötis jag ber om ursäkt för så sent svar!
    Allt bra med dig idag?:D
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli jätte kul hih ! :-D

    SvaraRadera
  3. samma här vettu :) allt bra annars? kramar

    SvaraRadera
  4. sv: tack så mkt.

    haft en bra dag? :)

    SvaraRadera
  5. tusen tack:) vad hittar du på ikväll?

    SvaraRadera
  6. sv: Ellerhur :) Min favorit med!

    SvaraRadera
  7. Sv: AW TACK! :)<3

    Allt bra med dig sötnos?<3

    SvaraRadera
  8. Åh den filmen vill jag så gärna se men har inget ljud på den! :(

    SvaraRadera
  9. Sv. Joda, det är bara bra med mig också :) Har du några roliga planer inför helgen?? =)

    SvaraRadera
  10. - Aw, tack så mycket sötnos!! :)

    SvaraRadera
  11. Armbandet var ju super snyggt ju! :)

    SvaraRadera