torsdag 11 oktober 2012

Volbeat - A Warrior's Call....



18 kommentarer:

  1. från och med nu bloggar jag härifrån sötnos! :*

    SvaraRadera
  2. Jaha tar det bara tre veckor !? Vad lite!
    haha gäller det bara den hundrasen eller?

    SvaraRadera
  3. hej! Är allt bra med dig?
    Trevlig helg! :)

    SvaraRadera
  4. Ja, bowla är riktigt kul :D
    Några planer för helgen?

    SvaraRadera
  5. Hej snygging! skönt med helg, några planer?? kramar

    SvaraRadera
  6. Tycker "asshole" är bättre :)

    Hoppas du får en bra fredag :)
    Vet inte om jag svarade på din kommentar sist om domännamnet.
    Jag betalade 29 kronor, det var ett erbjudande och dem på kundtjänsten hjälpte mig att "switcha" över det på bloggen. Säg till om du vill veta mer så hjälper jag dig :)

    Var lite off på bloggen ett tag men är tillbaka nu :)

    SvaraRadera
  7. Åh hej där snygging! ;) <3

    SvaraRadera
  8. usc, tråkigt å vara sjuk! vad gör du då? bara vilar eller? krya på dig<3

    SvaraRadera
  9. Sv; Åh va spännande! Hoppas hon får valpar då^^
    Vem tar hand om hunden på dagarna? :) Jag önska att jag också kunde ha hund.. :(:)

    SvaraRadera
  10. sv;eller hur! äälskar den :D
    fin blogg förresten :)

    SvaraRadera
  11. Hej! jag har just nu en tävling på min blogg där du kan vinna ett iphoneskal som du själv får designa! kanske ett skal till dig själv eller någon du känner som du vill ge bort till? det är jättelätt at vara med, du kan kolla in tävlingen här: http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/october/tavling-vinn-egendesignat-iphoneskal.html.:-)

    SvaraRadera