söndag 7 oktober 2012

Träning med Emma...

Hejsan, orkade inte blogga igår när jag kom hem. Hade iaf en super bra kväll med Emma och Julia, vi gick som sagt "ljusrundan" och sen så fikade vi. Blev en hel del prat och massa skratt! :)
Idag har det inte hänt så jätte mycket, gått en långpromenad till mormor med Abigail, sen har jag även vart å tränat med Emma! Är så himla kul å träna ihop med henne ;) Hoppas jag på träningsvärk imon!

Sitter för tillfället å kollar på 112 på liv och död, har käkat lite kvällsmat och har inte så mycket att göra. Ska nog måla naglarna och mysa lite med Abigail. Även svara på kommentarer :)
Men vi hörs snart igen! :)

19 kommentarer:

  1. Nä de är inget jag rekomenderar iallafall :) man måste va våghalsig om man gör de ;) men i värsta fall så kan man som sagt ta kastanjevatten :)
    för de går att tvätta bort om de skulle bli fel :)

    ja de tycker jag låter toppen ! :)
    nej de är de verkligen inte, två av mina kompisas mammor har fått hudcancer och dom solade mycket om 80 talet :/...
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja samma här :)! vad händer för kul imorgon då?? kramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas du får en awesome start på veckan! :-D

    SvaraRadera
  4. sv; Inte jag heller sedan förra veckan i skolan, men det är cpegott!

    SvaraRadera
  5. Okej vad mysigt. :) Hur var helgen då?
    Tackar!

    SvaraRadera
  6. de va gott

    snälla du RÖSTA på mitt fina bidrag NUMMER 3. Kan du väl göra för min skull.. hehe

    NUMMER 3 var det och inget annat. Min 3a
    http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment

    SvaraRadera
  7. härligt att träna:D


    Och säg gärna vad du tycker om min Skiss "Sea Monsters Daughter" Som jag har gjort:)

    SvaraRadera
  8. Hej söt blogg, allt bra? :) KRAM!

    SvaraRadera
  9. Låter som att du hade en riktigt bra helg (:
    Skönt att hon sov hela resan.

    Mm äppelpajen satt fint :D

    SvaraRadera
  10. Sv: Jaa, det är verkligen full rulle med barn hela tiden! Speciellt när de är så små :D

    Tackar så jättemycket! Blev även själv riktigt nöjd!

    SvaraRadera
  11. E Ljusrundan nån slags promenad som ni har där du bor varje år? :)

    SvaraRadera
  12. allt är bra med mig också :) vad gör du fö kul?? krama

    SvaraRadera
  13. Vad blev det för färg på naglarna?
    Jag har köpt mitt egna domännamn :)

    SvaraRadera
  14. Sv; okej va kuL! :)
    Tack så hemskt mycekt!^^

    SvaraRadera