måndag 8 oktober 2012

Snart gymmet...

Hejsan har inte haft så mycket tid till att uppdatera idag, men nu gör jag ett litet inlägg innan jag ska gå till gymmet för sol å träning :)
Har sån träningsvärk i mina armar idag, skönt det! Idag blir det dock bara springa på gymmet och imorgon blir det zumba! Så roligt!
Annars så har det inte hänt så mycket idag, vart på stan för å leta efter ett nytt träningslinne och jag hittade ett :) Men nu måste jag tvätta bort sminket för att snart bege mej bort mot gymmet!
Hörs igen lite senare! Puss puss/Mikaela...


6 kommentarer:

  1. sv; tack söt :D
    ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. sv: åh tack så himla mycket!:D du skulle inte vilja rösta på mig här också? har nämnligen gått vidare i ännu en fototävling. http://pontusgranlund.blogg.se/2012/october/finalister-i-foto-tavlingen.html#comment. jag är nummer 3 där, skulle vart kul om du ville rösta på mig där också.:D

    btw, var gärna vara med i min tävling där du kan vinna ett egendesignat iphoneskal! du kan läsa mer här:http://feliciaknutsson.webblogg.se/2012/october/tavling-vinn-egendesignat-iphoneskal.html#comment

    SvaraRadera
  3. Jag ska dansa zumba på onsdag :d
    Sv Hihi ah!

    SvaraRadera