torsdag 4 oktober 2012

Träningsvärk...

Hejsan, kass uppdatering idag, men har vart så himla trött. Mådde inte alls bra igår kväll och la mej väldigt tidigt, men tydligen så räckte inte den sömnen. Utan somnade när jag kom hem förut idag, och det var skönt att få vila lite.
Idag har det iaf inte hänt alls mycket, är väldigt träningssugen men har sån grym träningsvärk i nästan hela kroppen haha! Men det är så det ska vara ju! :)
Har precis småkollat lite på Djurakuten, det får mej å längta något enormt efter min lilla vovve! Men imorgon åker vi och hämtar henne! :)
Vi hörs mer om en stund, har lite inlägg på gång! Puss puss/Mikaela...

18 kommentarer:

  1. Sv: De är ju så myysiga! Svårt att låta bli ju... Det kan jag verkligen tänka mig! :D De små liven har ju så mycket för sig hela tiden.

    SvaraRadera
  2. SV: Jag tränar motion, dansmix, och aeruobic. Sjukt roligt!

    De är också styrka i varenda träningspass :)

    SvaraRadera
  3. sv: tack så jättemycket sötnos!

    SvaraRadera
  4. Nja jag ha tagit det lugnt. :P Händer ikväll?

    SvaraRadera
  5. Täningsvärk är en så bra känsla, hihi :D

    sv; Ja det har varit en jättebra dag! :D Jag har två bordercollies! ^^

    SvaraRadera
  6. sv. ja visst var de läckra? :D älskar dem hihi

    SvaraRadera
  7. hejsan! jag har gått vidare i två fototävlingar och du skulle vara guld värd om du röstar på mig! jag vill jättegärna vinna dessa!:)
    den ena hävlingen finns här: http://beattriicee.blogg.se/2012/september/fototavling-dags-att-rosta.html och jag tävlar med bild nummer tre. den andra tävlingen är här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/october/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment och där tävlar jag med bild nummer 6.

    jag är verkligen jättetacksam om du röstar på mig.:)

    SvaraRadera
  8. skit bra ju :) hur får du motivation å träna så mycket?

    SvaraRadera
  9. Ja det alltid jobbigt när det är mycket plugg men det är bara att gilla läget.

    Duktig du är som tränar!

    SvaraRadera
  10. Ja de är lätt värt att testa tykcer jag :D!
    ÅÅhh solarium inte bra inte bra :/ ...
    ta BUS :) så mycket bättre tycker jag iallafall när man har hittat en bra som man gillar :)
    kram

    SvaraRadera
  11. Sv: Jaha, men va skönt att det har löst sig i alla fall :)

    SvaraRadera
  12. Skönt att vovven kommer hem imorgon igen (:

    SvaraRadera
  13. De e så himla jobbigt me träningsvärk :/

    SvaraRadera