onsdag 3 oktober 2012

Tränat...

Hejsan, skrev ett inlägg förut men mitt internet var för segt när jag skulle fixa bilder till inlägget och jag hade inte tid att vänta. Så nu får det bli ett väldigt sent inlägg :)
Har iaf vart å tränat med Emma, kan ju lugnt säga att jag lär få träningsvärk imorgon! Men det är ju bara skönt för då vet man att man kämpat!
Nu sitter jag å kollar på Greys Anatomy som haft säsongsuppehåll, funderar även på att fixa nya naglar, dock tar det sån tid :)
Hoppas iaf att ni haft en bra dag, ska svara på lite kommentarer nu och så kommer det nog upp ett till inlägg om ett tag! Hörs senare! Puss puss/Mikaela...



26 kommentarer:

  1. Ja precis, men det låter nästan bara löjligt när de säger de på svenska haha;)
    Planer för morgondagen då?

    SvaraRadera
  2. sv; Köp en! Dom är ju döfina, och jag hade helt klart köpt en om det inte varit för att jag vunnit en på Hannas blogg! :)

    SvaraRadera
  3. sv;OKey :) SVarar på kommentarer och vill verkligen sova :(

    SvaraRadera
  4. Ja alltså den fungerar super :D gäller bara att få ett jämnt resultat men de går jag får de iallafall :D ! men den är en fin gyllen brun färg inte orange :D
    läs på min blogg :D
    kram

    SvaraRadera
  5. dina armband var typ det snyggaste jag har sätt!

    SvaraRadera
  6. Snygga! :D Armbanden alltså. :D
    Vad gör du idag? ;D

    SvaraRadera
  7. Svar: ja de flesta svenskarna bor i söder :) kram på dej!

    SvaraRadera
  8. Oh, jättesnygga armband! :D

    sv; Tack! Jag är jättenöjd med mina inköp, hihi :d

    SvaraRadera
  9. sv: det va det!!
    jättefina bilder på dig!

    SvaraRadera
  10. Jobbigt när internet är segt, kan man bli så irriterad på.

    Håller med dig, de behöver ju inte kopiera allt ragt av, blir lite stelt liksom.

    SvaraRadera
  11. låter bra skönt med tärning, hur ofta brukar du träna?? kramar

    SvaraRadera
  12. sv: okej, jag svarar på kommentarer och ska göra ett inlägg ;) Allt bra idag ?;)

    SvaraRadera
  13. Snygg outfit! :)
    sv: Håller med! :D

    SvaraRadera
  14. SV va jobbigt ;D gör också det nu men ska träna snart!

    SvaraRadera
  15. sv: ja visst är det hihi :D

    SvaraRadera
  16. snyggt! :D
    sv. ja tyvärr :( tack ska du ha =)

    SvaraRadera
  17. jättefina bilder! :D

    Ätit någon kanelbulle idag? :) <3

    SvaraRadera