måndag 8 oktober 2012

Två program...

Hejsan, kom hem från gymmet för ett tag sen och sitter nu å kolla på Project Runway Sverige, hittills tycker jag inte programmet är nå bättre än förra veckan.
Efter detta kommer Ensam mamma söker, så ni sitter jag fast framför tv:n ett tag :) Ska även äta lite kvällsmat snart, är super hungrig! Samt måla mina naglar, för just nu är de genomskinliga.
Vad har ni för er ikväll då? Kollar ni på något av de programmen?
Hörs igen om ett tag! Puss puss/Mikaela...

9 kommentarer:

  1. sv. visst var den? dock passade den inte :( eller den satt inge bra :(

    SvaraRadera
  2. Jag tittar på Underbart är kort! :D

    sv; Hihi tack, det ska jag hälsa henne! ;D

    SvaraRadera
  3. Hej nu har veckans awesome startat igen på min blogg :) Delta gärna :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Kikar in för att önska dig en trevlig dag :) har du något inplanerat?

    SvaraRadera
  5. Jag tycker ändå att man börjat få lite hum om designerna i programmet nu. Dessutom upptäckte jag i detta avsnitt att det är en kille från min hemord med i programmet :D

    SvaraRadera
  6. Jag såg mamma söker kärlek förut men gör det inte längre :) och jag har inte riktigt gillat projekt runway (den engelska versionen). Är den svenska versionen bättre?
    kram

    SvaraRadera