fredag 2 november 2012

Ännu mer träning...

Hejsan, hoppas allt är bra med er idag? Jag själv har sån träningsvärk idag, men annars är det bra :)
Ska snart till gymmet och köra ben, även sola en liten stund! Längtar så till Emma kommer hem så vi kan börja träna tillsammans igen!
Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag, ska se till att städa lite sen iaf. Och så fort jag kommer hem från gymmet ska jag svara på era kommentarer också!

Måste ge er ett litet tips ;) När jag äter yoghurt på morgonen och vill ha flingor så tar jag vanlig havregryn och lägger på egen frukt, så som idag banan och kiwi, nyttigt och gott! :)


17 kommentarer:

  1. jahaa vad skönt! jag har vart med kompisar, och vart på halloweenparty;D

    SvaraRadera
  2. sv; Jag förstår det! Håller med dig :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Tusen tack, vad glad jag blir att du gillar den :) Blev själv nöjd med den :)

    SvaraRadera
  4. tack så mycket sötnos detsamma!

    SvaraRadera
  5. sv: ja det ska bli jätte kul! :D

    SvaraRadera
  6. Sv: Jaa, det förstår jag verkligen! Och guud va söt du är människa :)

    SvaraRadera
  7. Nu har jag lagt upp bilder på min förändring av mitt hår, gå gärna in och kommentera vad du tycker :) Ha en fin fredag!

    SvaraRadera
  8. Duktig du är :) Jag har också träningsvärk idag haha. Frukosten såg jättegod ut, ett tips att ha på filen / yoghurten är krossade linfrön!

    Sv; Tack så mycket för dina snälla ord. Det värmer <3 Kram

    SvaraRadera
  9. Sv: Joda, det hade jag verkligen :) och fina bilder på dig, älskar verkligen ditt hår!

    SvaraRadera