lördag 3 november 2012

Natti...

Hejsan, hoppas ni haft en toppen fredag, min har vart helt okej.
Först var jag på gymmet och körde ben, sen mådde jag så dåligt när jag kom hem så tog det bara lugnt, och nu på kvällen har jag spelat kort med min bror å hans kompisar :)
Ska kolla på ett Hart Of Dixie avsnitt och mysa med min lilla trötta flicka, sen sova! Någon av er som kollar på Hart Of Dixie? Så sjukt bra!
Aja, imorgon ska jag iaf ta mej iväg till gymmet och springa lite, tråkigt men det är något som jag måste göra ibland :) Men vi hörs mer imorgon! Natt natti, Puss puss/Mikaela...


29 kommentarer:

  1. Hej! Super fin blogg du hade! Hoppas allt är bra med dig :)

    Tänkte fråga om du har lust att göra ett blogglovin byte med mig?

    I såna fall lägg till mig och skriv vilket nummer du blev så lägger jag till dig med :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. sv; vad mysigt :) jag bara slöade framför tvn ;)

    SvaraRadera
  3. Sv; Träna och vara med kompisar :D Allt bra? ^^

    SvaraRadera
  4. Sv; jaha! ja det stod ju att jag gillar Isac :)

    SvaraRadera
  5. Mina favoriter är J.E.M och Awa, tror jag.. själv då? :D

    SvaraRadera
  6. sv: aa, men det går såååå fort!

    SvaraRadera
  7. sv: åh tack! Jo det är bra med mig, hur är det själv? Kram

    SvaraRadera
  8. Låter som en bra fredag. Har du haft höstlov denna veckan eller?

    SvaraRadera
  9. SV; Ja visst är den, älskar den :)

    SvaraRadera
  10. Ditt hår är så fint :) Och gullig hund!

    SvaraRadera
  11. sv: Ja :D Visst var det, synd jag inte använder läppstift bara..

    SvaraRadera
  12. Aw! vilken söting och vad fin du är oxå!

    Sv: Tack snälla :')
    jodå , det är bra, har bara lite ont i halsen men annars så, du då? :)

    SvaraRadera
  13. sv; ja visst är den! söt hund hihi .)

    SvaraRadera
  14. Åh vilken söt hund, jag dör. Det är super med mig med! :)

    SvaraRadera
  15. jag också :) ska packa för imorgon åker jag tillbvaka till London igen..

    haft en bra lördag annars?? kram

    SvaraRadera
  16. sv; Åh tack så mycket, detsamma :D

    SvaraRadera
  17. Hhaha gör de! jag tyckte den var mkt bra ;D

    SvaraRadera
  18. Vad fin du är! å vilken söt vovve :)

    SvaraRadera
  19. svar: jag gör inte så mycket faktiskt.. allt bra idag?:D
    kram.

    SvaraRadera