söndag 11 november 2012

Bloggpaus igen...

Hejsan, har vart en liten bloggpaus i några dagar, men jag är så glad att ni tittat in här ändå å jag är super glad för kommentarerna :) Många har frågat om Celsius så funderar på å göra ett inlägg om det? :)
Aja, i helgen har det iaf vart lugnt, blev gym med Emma i fredags och sen har de inte hänt så mycket mer. Abigail har vart lite konstigt så har vart extra mycket med henne.
 Och idag gick jag upp kl 06.00 för att åka till Ulricehamn för att kolla på pingis när Alingsås PP spelade, mycket trevligt dock lite långtråkigt i mellan åt.
Idag åkte även Abigail hem till sin riktiga ägare för snart ska Abbie ha valpar, dom gjorde ultraljud idag och det visade att det fanns en del valpar i magen :) Så kul!
Aja ska svara på era kommentarer nu och sen får vi se vad jag gör. Hörs mer imorgon iaf! 
Natti natti, Puss puss/Mikaela...



28 kommentarer:

  1. sv, åh tack så mycket fina du :D

    SvaraRadera
  2. jag har tittat på handboll och sen också bara tagit det lugnt :)
    hoppas du har haft en bra helg!

    SvaraRadera
  3. då ska jag prova på att dricka det :) det borde ju vara nyttigare än redbull ^^

    SvaraRadera
  4. Tack! Mysigt med valpar, våran hund ska få vilken dag som helst. :)

    SvaraRadera
  5. fina bilder:)
    Önskar dig en bra start på veckan<3

    SvaraRadera
  6. Du är så duktig med din träning :D

    SvaraRadera
  7. Åh men så mysigt med valpar:) Är du fodervärd till hunden eller?:)

    SvaraRadera
  8. aa va kul! spelar du pingis :)? kram

    SvaraRadera
  9. sv. det har jag verkligen haft ! har du haft en bra helg? :D
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Sv: Jodå!! :D Vad har du gjort idag då?

    SvaraRadera
  11. Ja det är riktigt skönt hehe! :-D

    SvaraRadera
  12. Sv: Jaha.. men det var fint ändå :)

    SvaraRadera
  13. Hej! Fin blogg, hoppas du får en toppen dag! :D

    SvaraRadera
  14. Härliga träningsfoton! och celcius är gooott ;)

    SvaraRadera
  15. vart en liten paus för mig med, hihi blir det rtt som det va ibland!
    Härliga bilder, hoppas din vecka varit bra hittils finaste mikaela!! <3

    SvaraRadera
  16. SV det var asgott haha :D

    Har du börjat träna mer nu på sista tiden? :)

    SvaraRadera
  17. ser ut som en bra helg, träna är såå skönt :D

    sv: hihi,aw tack :D
    kramis♥

    SvaraRadera