onsdag 14 november 2012

Grymt pass...

Hejsan, hoppas allt är bra med er? Jag har haft fullt upp och har vart så trött på kvällarna så har inte ens suttit vid datorn de senaste två dagarna.
Men nu fick jag lust till bloggen så tänkte göra ett inlägg :)
Kom hem från gymmet för ett tag sedan, sjukt bra pass blev det, körde mage och armar! Och igår var det Zumba med Emma, även det var sjukt bra! Dock var gym passet i måndags de sämsta på länge, men det kan inte alltid vara bra :)
Aja nu tänkte jag iaf svara på era kommentarer och sen äta något! Hoppas ni fått en bra start på veckan! Hörs igen om ett tag. Puss puss/Mikaela...




31 kommentarer:

  1. åh nu blev jag ännu mer hungrig!

    SvaraRadera
  2. Hehe, Som jag då. :P Men jag kan inte sova förrän jag varit ute med vovven vid 21.00 och fått lillan att somna. :P

    SvaraRadera
  3. Hihi ja det var riktigt gott också! :)

    SvaraRadera
  4. Vad kul! Själv har jag bara varit hemma :)

    SvaraRadera
  5. sv; tack så jättemycket, detsamma :D

    SvaraRadera
  6. Jaha okej. :/ ja min hund fick valpar härromdagen, fem stycken! Tre hanar och två tikar, så mysigt!!
    Vad du tränar,det är bra det! :)

    SvaraRadera
  7. kul med zumba och så god maten ser ut!

    SvaraRadera
  8. Blir jätteinspirerad av att läsa din blogg, hur du håller igång med träningen osv. Skriv gärna mer om det, vad du äter osv. Om du har tid vill säga. :) Har också solat idag, så jäkla skönt!

    SvaraRadera
  9. mums vad gott det där såg ut, du är grym med träningen :D

    SvaraRadera
  10. Nej träningen kan inte vara bra jämt, så är det (:
    Tack så mycket.
    Jag jobbar inom psykiatri.

    SvaraRadera
  11. Lyssna gärna på min cover och säg vad du tycker! kram :)

    SvaraRadera
  12. Vad duktig du är som tränar på:)

    SvaraRadera
  13. din hund är så söt hihi! och du med :D

    Sv: ja det är ett superbra citat! :D

    SvaraRadera
  14. sv: tack vad gullig du är^^

    SvaraRadera
  15. SV hihi frågan var om du hade börjat träna mer nu ;) inte hur ofta :D men bra att du tränar!

    SvaraRadera
  16. Alltid roligt när man är nöjd med träningen :)

    SvaraRadera
  17. Sv: Den va riktigt bra :) Har du sett den än?? =) Kram

    SvaraRadera
  18. Sv: Okej, nice?! :D Jag har varit med bästis och snart ska jag på bio?

    SvaraRadera
  19. De e skönt o inte sitta vid datan varje da :)
    Så himla kul me zumba :)
    De ser så himla gott ut me flingor o frysta bär :)

    SvaraRadera
  20. Tack så mycket tjejen :) Hoppas du har en riktigt fin lördag!

    SvaraRadera
  21. Sv; Aww, du är fin ♥ Händer? :*

    SvaraRadera