söndag 4 november 2012

Hart of Dixie mys...

Hejsan, kom hem från gymmet från ett bra tag sedan men jag har duschat och ätit samt tagit det lite lugnt innan jag tar tag i bloggen :)
Har så ont i kroppen nu och vill inget annat än vila! På gymmet blev det 1,3 mil på bandet, både gick å sprang, och nu är mina ben helt slut.
Så nu har jag fixat lite tända ljus i mitt rum och ska kolla på Hart of Dixie, bästa serien just nu! :)
Samt mysa min min lilla flicka som förövrigt börjar bli tjock ;) 
Ska även svara på era kommentarer och fixa nå mer inlägg :) Så hörs om en stund igen!
Puss puss/Mikaela...

27 kommentarer:

  1. ja, sen drömmen var inte så kul! dendär chokladen är så grymt god!:D

    SvaraRadera
  2. sv; vad roligt att du gillade den! :)
    tack! :D

    SvaraRadera
  3. Sv; ja eller hur! synd bara att den ska vara så himla dyr...

    SvaraRadera
  4. taack desamma!
    Sååå din hund är gravid, grattis :D

    SvaraRadera
  5. sv; Tack så mycket :D
    Jadå min helg har varit jättebra, din då? :)

    SvaraRadera
  6. hihi ja den är underbar , dock inte den snyggaste på oss två haha

    SvaraRadera
  7. ååå vilken sötnos, ser underbart ut!

    SvaraRadera
  8. sv: ja det äör det verkligen!!

    SvaraRadera
  9. Mysig kväll.
    Hur känns det att komma tillbaks till skolan nu då?

    SvaraRadera
  10. Duktig du va :) Hur lång tid tog de me 1,3 mil på löparbandet? :)
    Mysigt me tända ljus o den chokladen e så himla god :)

    SvaraRadera
  11. Hade en helt okej helg :) SJälv då?

    SvaraRadera
  12. ååh vilken söt hund du har :D

    SvaraRadera
  13. Sv: Okej, jaa dom är typ BÄST! :D Hur har din dag sett ut?

    SvaraRadera
  14. Oj så duktigt långt du sprang på bandet! Härligt!

    haha, ja, jag tycker det var perfekt att springa till hela sverige bakar :D

    SvaraRadera
  15. - Precis. Hur avslutade du ditt lov? :)

    SvaraRadera
  16. Nämen gud vad söt Chihuahua.. Original chihuahua, så dom ska se ut.. Ha en trevlig kväll..

    SvaraRadera