söndag 4 november 2012

6 av 7...

Hejsan, blev ingen uppdatering igår men hade verkligen inget att skriva, å sen på kvällen så spelade familjen plus mormor å min brors kompis plump :) Jag gjorde även vit chokladmousse igår, så gott!
Men idag är det nyttigt som gäller igen, inge mer godis eller så!
Ska snart åka till gymmet å springa ett tag, blev inget igår för det stängde så tidigt.
Och jag måste säga att jag är riktigt stolt över mej själv som vart på gymmet 6 av 7 dagar denna veckan!
Hoppas iaf att ni hade en bra dag igår, mer uppdatering kommer senare när jag är hemma igen!
Puss puss/Mikaela...


9 kommentarer:

  1. Gott det ser ut & vad duktig du är :)

    SvaraRadera
  2. sv. du är så mycket finare ! :)

    SvaraRadera
  3. sv: o ja! Alltid lika mysigt att fika med kompisar :D

    SvaraRadera
  4. ja det är min fina lilla pomeranian kille :)

    SvaraRadera
  5. det blev paranormal activity 4 :)
    har du haft en bra helg?

    SvaraRadera
  6. Åhh vad god chokladmoussen ser ut! :)

    SvaraRadera
  7. Hej! Vi är två tjejer som går sista året på gymnasiet och vi har som projektarbete att göra en peppningsbok för att höja unga tjejers självkänsla. Vi har därför startat en blogg där vi kommer uppdatera med inspirerande- och peppandeinlägg. Kika gärna in om du vill! :)

    SvaraRadera
  8. fin du är! och det där såg riktigt gott ut :)

    SvaraRadera