måndag 19 november 2012

Nu jäklar...

Hejsan, tycker det är lite pinsamt så dåligt jag bloggar nu, jag vill så gärna men tiden finns inte riktigt. Men nu jäklar ska jag se till att tiden finns! Kommer även att jobba en del på en ny blogg som jag och Emma har startat tillsammans. Men mer om det i ett annat inlägg :)
Idag har jag iaf tränat tillsammans med Emma, blev mage och armar, grymt bra! :) Solade även en lite stund, så skönt!
Nu har jag precis käkat två ägg och ska snart svara på alla kommentarer. Hoppas att ni haft en toppen dag, hörs kanske senare annars lovar jag mer inlägg imorgon! Puss puss/Mikaela...
Får bli tre gamla bilder :)

21 kommentarer:

  1. sv: Haha, jag också! Dom är såå äckliga :(

    SvaraRadera
  2. Hoppas du haft en bra dag! :)

    SvaraRadera
  3. sv, kommer upp en bild klockan 3 imorgon :D

    SvaraRadera
  4. tack goding, ska faktiskt sova nu! några planer för morgondagen(tidag)? godnatt puss!

    SvaraRadera
  5. Det känns som att jag inte heller har tid att blogga så mycket som jag gjorde förut. Får försöka bli bättre på att uppdatera.

    SvaraRadera
  6. Jag hoppas du får en super bra dag! :)

    SvaraRadera
  7. Fina bilder på dig sötis! :D
    kram!

    SvaraRadera
  8. Tack snälla =)!
    Så skönt det låter med träning, så fort Bebben är ute ska jag sätta igång och träna igen =).

    SvaraRadera
  9. Lycka till med den nya bloggen :)

    SvaraRadera
  10. hinner heller inte blogga så mycket nu:/

    SvaraRadera
  11. Man har inte alltid tid för bloggen, så är det.

    Mm mycket gott var det.

    SvaraRadera
  12. Min Måndag var super bra, hur var din? :)

    SvaraRadera