tisdag 20 november 2012

Sovmorgon...

Hejsan, idag fick jag en efterlängtad sovmorgon, dock sov jag inte så länge, iaf till halv 10 :) Gick upp, käkade frukost och drog till gymmet! Så nu är dagens gympass avklarat. Ska iväg om ett tag så tänkte passa på å blogga lite :)
Förresten så håller jag ju på å fixar en ny blogg till mej å Emma, men de blir inte som jag vill, kan nu rekommendera nån sida att blogga på? Var bloggar ni och trivs ni? Vill ha en lätt sida där det är enkelt att fixa med designen osv :) Tacksam för alla tips!
Nu ska jag snart laga lite mat, hörs senare idag! Puss puss/Mikaela...


61 kommentarer:

  1. Härligt att höra :D Vad hittar du på nu då?

    SvaraRadera
  2. SV: hehe ja ! Dom är ju så gosiga men ibland vill min hund ha HELA sängen för sig själv...
    men vill ha en kille där ist snart haha ;)

    SvaraRadera
  3. Haha, ja det är fint. Jag är verkligen inne i en glittriga naglar period:)

    SvaraRadera
  4. bra där, nyttig frukost !!

    jag driver en musikblogg om mitt liv i London. sväng förbi och lyssna på en liten låt ifall du vill xx annars ha en kanondag

    SvaraRadera
  5. SV: Tack så mycket :)
    Fin du är<3

    SvaraRadera
  6. Så söt Abby är!
    Såg att du hittat till den nya bloggen.
    Blev så trött på blogger då min design krashar av sig självt? Hur det ens är möjligt vet jag inte men nu är jag på blogg.se istället :)

    SvaraRadera
  7. Åååh taack såå mycket önskar dig också det allt bra ?

    SvaraRadera
  8. jaa han är min lilla ängel!

    SvaraRadera
  9. Sv; Gud så bra! :) här är allt toppen :) Hoppas du haft en bra dag :)

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Jag verkligen älskar din blogg :)
    Och skulle du kanske kunna kika on på blog blogg och säga vad du tycker, och det hade varit jättesnällt om du tipsade om den eller länkade? :)
    Min blogg heter iamjosse.blogg.se :)

    SvaraRadera
  11. sv: Tack så hemskt mycket!
    Vad gott det ser ut. :)

    SvaraRadera
  12. sv: o ja! man blir väldigt inspirerad och taggad på att dansa själv;)

    SvaraRadera
  13. sv: Tack så mycket, din är också fin! :D

    SvaraRadera
  14. sv: visst e den :D

    har du twitter isf lust att följa mig? jag kan följa dig då med ;P

    SvaraRadera
  15. Är nyfiken så undrar vilken klädsel ni skulle valt, finns tre olika :) Berätta gärna och säg tilket nummer du väljer!

    Direklänk; http://tomson.blogg.se/2012/november/vilken-valjer-du-2.html#comments

    SvaraRadera
  16. visst är den låten bra! :D

    SvaraRadera
  17. ajjemän :) haft en bra tisdag än så länge?? kram

    SvaraRadera
  18. tack desamma!
    jag tycker personligen att blogg.se är en riktigt grym bloggportal! man kanske inte tjänar pengar på det såsom på nattstad.se och myshowroom.se men blogg.se är riktigt bra, lätt att göra designer :)

    SvaraRadera
  19. Åh vad gott det där såg ut. Får köpa hem bär nu när vi ska fylla kylen & frysen på nytt igen :) Jag har för lite "erfarenhet" av bloggar för att komma med bra tips men lycka till med den nya i alla fall.

    Tack! Otroligt skönt att fixa håret och lyxa till vardagen lite :)

    SvaraRadera
  20. sv. haha ja, men måste ha orken också hehe ;D

    SvaraRadera
  21. sv: ja eller hur! älskar weheartit! :)

    SvaraRadera
  22. sv; haha ja visst är det fint! :D

    SvaraRadera
  23. Vad frukosten såg god ut! :)

    SvaraRadera
  24. Ska du asså sluta blogga sj här på blogspot? :O

    SvaraRadera
  25. sv: tack så jättemycket :D

    SvaraRadera
  26. SV: tack, det var sjukt gott. =)

    SvaraRadera
  27. Blogg.se är ganska enkelt tycker jag i alla fall. Visserligen kan det vara svårt med designen men det finns hur mycket fina gratisdesigner om man söker runt på google. :)
    Tack, kram!

    SvaraRadera
  28. Jag tror inte du har sätt detta än och därför är det bra om du kollar för alla andra redan har sätt detta...
    http://www.mylovebasket.com/se/redirect?catalog_id=3086310&referer=3743893&rel=link

    SvaraRadera
  29. Sv: jaa, det var kul! :D vad har du gjort idag då?

    SvaraRadera
  30. Sv: Ska du säga!! Ditt hår är ju helt underbart :)

    SvaraRadera
  31. Gött med sovmorgon! och så goott det där såg ut! =)

    SvaraRadera
  32. sv: tack så hemskt mycket :)

    SvaraRadera
  33. Svar: Ja tack :)<3 Åh vad gott!<3

    SvaraRadera