torsdag 1 november 2012

Proteinshake och kiwi...

Godmorgon, hoppas ni sovit gott! Det har jag gjort iaf :)
Ska snart bege mej till gymmet, idag blir det till att köra lite armar :) Älskar att ha träningsvärk i armarna!
Igår när jag kom hem från gymmet hände inte så mycket, tog min super goda proteinshake och en kiwi, sen bakade jag och mormor äppelpaj, såå gott! Ibland får man unna sej lite :)
Uppdateringen idag blir bättre för nu är jag på humör för bloggen! Hörs när jag är hemma från gymmet igen! Puss puss/Mikaela...



13 kommentarer:

  1. vad kul! Ngt spec som hände i helgen?:)

    SvaraRadera
  2. Sv Skönt med gym och solning :d
    Jag tar det lugnt och ska bort ikväll ;)

    SvaraRadera
  3. ja jag är i Sverige nu :)vad gör du för kul??? kram

    SvaraRadera
  4. sv: tack!
    Gott det ser ut! :)

    SvaraRadera
  5. Tjena! Fin blogg du har.
    Hur har din dag varit hittills? :]
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Var med och tävla i vår veckans blogg tävling. Tävlingen avgörs imon, så passa på idag sista dagen! http://kompakt.blogg.se/2012/october/bli-veckans-blogg.html# lätt som en plätt att vara med. / kram kompakt.

    SvaraRadera
  7. SV: Så bra! :) Hmm det får jag kolla upp :)

    SvaraRadera
  8. Gud så god den pajen ser ut att vara! :D

    Förresten så vill jag säga att jag har utlottning på min blogg, där du kan få en helt underbar skjorta, så kika gärna in och anmäl dig! Kram <3

    SvaraRadera
  9. min kväll kommer vara super mysig och härlig :)

    SvaraRadera
  10. sv: jag bor här just nu :)

    SvaraRadera