torsdag 1 november 2012

Valpar eller inte...

Hejsan, har nu suttit bra länge å försökt komma på vad jag ska blogga om, men jag kom verkligen inte på nå, så de får bli ett vanligt inlägg :)
Idag har jag vart på gymmet, körde ju armar som jag skrev i inlägget nedan, så nu hoppas ja på träningsvärk imorgon :) Sen har jag även vart på Maxi med familjen och nu kollar jag på tv.
Ska svara på lite kommentarer nu sen får vi se vad som händer :)

Förresten nu var det ett tag sen Abigail blev parad, så undrar ja om hon har nå valpar i magen eller inte, får vänta nån vecka till å se om magen blir nå större eller inte. Men trött är hon, som bara den och de kan vara ett tecken ;) Jag tror hon har valpar i magen iaf!
Hörs om en stund igen! Puss puss/Mikaela...

9 kommentarer:

  1. Så söt hon är! Hoppas att det finns nåra valpar i den lilla magen då hihi :)

    SvaraRadera
  2. otroligt söt vovve :)
    ja det är super kul med en ny lägenhet :)

    SvaraRadera
  3. sv: tack! Jag har haft en bra dag! sj? :)

    SvaraRadera
  4. sv; det hade jag , hur ska du spendera din fredag då ? :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas det blir några små valpar då:)

    sv: Hihi tack!

    SvaraRadera
  6. Vilken sötnos hon är! Hon är en kopia på min på min lilla vovve! :)

    SvaraRadera