söndag 25 november 2012

Upptagen!

Hejsan, har inte kunnat blogga något i helgen då jag vart upptagen! Och så har jag vart hur trött som helst, gått upp 06.15 både fredag, lördag och söndag så har som sagt vart helt slut. Och inte mycket sömn heller. Men det är inte hela världen :)
I fredags gjorde jag en sjukt god chokladmousse, älskar det! Har vart lite dålig på nyttigheten och träningen denna veckan så passade på å äta lite gott ;) Men imorgon blir det stenhårt med de nyttiga och träningen!
Har jag iaf precis duschat, ska svara på kommentarer och fixa lite mer inlägg samt fixa lite på den andra bloggen! :)
Hoppas ni haft en bra helg? Hörs mer snart igen! Puss puss/Mikaela...


40 kommentarer:

  1. sv: okej! åh, haha så bra då!:D

    hoppas du haft en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Vad gott det se ut mmm :) <3 KRAM

    SvaraRadera
  3. jaa samma här!
    När ska du lilla hund föda? (:

    SvaraRadera
  4. Jag önskar både dig och mig lycka till med veckans träning och nyttigheter. :)

    SvaraRadera
  5. aw tack så mkt söta du! :) vad händer idag :)?

    SvaraRadera
  6. Svar: Ja den är super bra!<3:D

    SvaraRadera
  7. Mums så gott det där såg ut, man behöver få unna sig lite gott ibland också!

    SvaraRadera
  8. min helg har varit super bra, hur har din helg varit? :)

    SvaraRadera
  9. vilken fin blogg. Gillar din header :)

    SvaraRadera
  10. sv: Tack fina du! :D
    allt bra?
    kram!

    SvaraRadera
  11. Hej! Vill du vara med i en fototävling? Priser från Kamda.se!
    http://josefinesvard.blogg.se/2012/november/fototavling.html#comment

    Annars, vill du göra ett bloglovinbyte? (:

    Tycker du inte om såna här kommentarer så ber jag om ursäkt.

    SvaraRadera
  12. Men oj vad tidigt du har gått upp! och vad gott det såg ut :)

    Min helg har varit bra :) din med?

    SvaraRadera
  13. tack så mycket gumman detsamma!

    SvaraRadera
  14. fin du är och så gott det ser ut! <3

    SvaraRadera
  15. Sv; Det var det verkligen! :D Hoppas du haft en trevlig måndag :)

    SvaraRadera
  16. Okej ! Jag svarar på kommenterar ! :)

    Vad har du gjort idag? Kram

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Jag tycker don blogg är superbra :)
    Hade varit kul om du kikade in min :)
    jossespage.blogg.se :D

    SvaraRadera
  18. Varför har du gått upp så tidigt? :O

    SvaraRadera
  19. sv: okej, kul? jag har pluggat till fysik provet och varit med kompisar.. själv då? :D

    SvaraRadera
  20. svar: Jag gör inte så mycket:)
    Allt bra idag? KRAM :D

    SvaraRadera
  21. Sv: Okej vad gött!
    Det är bara bra med mig med :)
    Händer nu i veckan då?

    SvaraRadera
  22. Men guuud vad gott det ser ut:)

    SvaraRadera
  23. sv: Åh jag blir så glad att du tycker det:)

    SvaraRadera
  24. hej fina du!<3 förlåt för att bloggen varit ner stängs hela dagen, den har krånglat men nu är jag igång igen, kolla även in mina facebook sidor för fler uppdateringar om mitt modell liv;

    http://www.facebook.com/BellaDavisBlog
    http://www.facebook.com/bella.davis.756

    SvaraRadera