torsdag 22 november 2012

Så seg...

Hejsan, är så fruktansvärt seg idag så de finns inte! Kom hem kl kvart i 12 och sen dess har jag bara legat i sängen och halv sovit. Skönt men kan inte sova bort hela dagen. Ska iväg å träna sen, inte så taggade men jag måste :)
Annars så blir detta en riktigt slapp dag idag, kommer inte göra alls mycket. Ska svara på era kommentarer och fortsätta fixa med den nya bloggen... Om de nu vill funka! Ska även fixa något roligt inlägg tills ikväll :)
Aja hörs igen om en stund! Puss puss/Mikaela...

53 kommentarer:

  1. Sv: Ja! Det är så gött att få utdelning för ens "hårda" plugg^^ (eller ah, pluggar inte xD"

    Allt bra med dig idag? :)

    SvaraRadera
  2. Men man har såna dagar oxå! :) Hur ofta brukar du blogga? :)

    SvaraRadera
  3. sv: Ja , det tycker jag! Bytte från blogspot till blogg.se !:)
    kram

    SvaraRadera
  4. det är så skönt att sova specielt när man vaknar typ 3 på dan;)

    SvaraRadera
  5. du är så duktig med träningen. Hur många pass kör du på en vecka?

    SvaraRadera


  6. Svar: jo det har den!:) detsamma!<3

    SvaraRadera
  7. sv: ja verkligen!
    söta bilder!

    SvaraRadera
  8. Va braa att allt är bra :) Tack jag mår ocksåå braa :) <3

    SvaraRadera
  9. sv: åh tack finis!
    har dock hårförlängning:]

    SvaraRadera
  10. okej vad roligt :) jag svarar också på kommentarer och tar det lugnt :)

    SvaraRadera
  11. Sv: hehe,. tänkte också! :D Men vad har du gjort idag då?

    SvaraRadera
  12. så skönt :)) mysiga bilder också ;)

    SvaraRadera
  13. sv: Hihi aa men det är ju verkligen fint med massa glitter:)

    SvaraRadera
  14. tack detsamma :D välkommen tillbaka xx

    SvaraRadera
  15. jaa visst är den!
    brukar du lyssna på Kent? :)

    SvaraRadera
  16. Tack, men det är faktiskt min kompis tröja ;)
    Haft en bra dag?

    SvaraRadera
  17. Jag hoppas träningen gick bra! :)

    SvaraRadera
  18. sv. taack så mycket :)

    hoppas du får en fin helg !
    KRAM

    SvaraRadera
  19. hoppas träningen gick bra ändå =)

    SvaraRadera
  20. SV: Jag håller med! Tack detsamma :D

    SvaraRadera
  21. Skönt att bara ta det lugnt ibland. :) Ska bli spännande att se den nya bloggen!

    Önskar dig en fin fredag

    SvaraRadera
  22. finaste du, hoppas din fredag blir toppen!

    SvaraRadera
  23. svar: det är bara bra!:D
    vad gör durå? KRAM.

    SvaraRadera
  24. Nu har förlossningsberättelsen kommit in på bloggen. :)
    Hoppas din dag varit toppen. :D

    SvaraRadera
  25. Sv: Jaa, jag gillar den verkligen så tack så jättemycket :) Är allt bra med dig idag då?? =) kram!

    SvaraRadera
  26. det är bra med mig också!
    vad har du gjort i helgen då? :)

    SvaraRadera
  27. Sv; OKej, samma här! Händer senare idag då? :*

    SvaraRadera