måndag 10 december 2012

Ge mej!

Åh snälla ge mej! Något tomten kanske kommer med? ;)




24 kommentarer:

  1. Åh snygga träningsskor! :D
    känns som jag vill ha sååå mkt hela tiden haha haken med att va tjej!

    SvaraRadera
  2. sv; kul! är det sant att man måste torka gamlingar i röven på den linjen?! har hört det från massor. haha :p

    SvaraRadera
  3. Snygga skor:D Ha en fin kväll :D

    SvaraRadera
  4. liknar mina skor :D

    sv va bra, inte lika kul annars ;) jag vet inget heller :D

    SvaraRadera
  5. snygga färger! ;D
    sv; tack söt :D

    SvaraRadera
  6. Snyggt, skulle själv verkligen behöva träningskläder!

    SvaraRadera
  7. Okej okej :) Vill också ha såna där skor!

    SvaraRadera
  8. Skorna var ju inte fy skam!
    Inte resten heller för den delen. :)

    SvaraRadera
  9. Skorna var riktigt snygga. Hoppas du varit snäll under året så tomten kommer med dessa klappar :P
    Tack.

    SvaraRadera
  10. snygga grejer :) Skorna var riktigt fina :)

    SvaraRadera
  11. åh jag skulle behöva nya träningskläder o skor:)

    SvaraRadera
  12. Tack så mycket :)

    tänkt och slå stort på träning nästa år eller? :)

    SvaraRadera
  13. Jag hade inte heller tackat nej till detta :P

    SvaraRadera
  14. Sv; Va mysigt :) Ja var sjuk :/

    SvaraRadera