onsdag 12 december 2012

Så fina hundar!

Hejsan, hoppas allt är toppen med er? Med mej är det iaf toppen bra! Har vart nere i Halmstad idag å hälsat på Abigail,  och jag har verkligen haft världens bästa förmiddag. Ville inte åka hem haha :) Maria som vi var hos har så många söta chihuahuor. 17 st urgulliga vovvar!
Alla klättrade typ upp på en och ville hälsa. Å Abigails lilla valp var hur söt som helst! Så pytteliten och så söt. Helt galet hur liten den var! Dock var det inte så lätt att ta bilder på hundarna då dom sprang runt så mycket, men en del bilder fick jag :)

Är iaf påväg hem nu och ska bara hem å äta, packa och byta kläder sen blir det gymmet och lite sol med bästa Emma!
Hörs mer senare ikväll, Puss puss/Mikaela...
De första bilderna är på Abigails valp, sen min lilla flicka och sista bilder är på vissa av de andra hundarna :) 



48 kommentarer:

  1. Åååh så söta!
    Delta gärna i min veckans blogg tävling! :) Kram

    SvaraRadera
  2. låter som att du har en bra dag:)
    har lagt upp mina senaste outfits nu och det hade varit roligt o höra om du har någon favorit<3

    SvaraRadera
  3. AAAAAAAAAAAAAAAAW... Men guuud!!! ... Åh...

    SvaraRadera
  4. svar: Jag ska alldeles snart börja plugga lite matte!:)
    Allt bra idag? KRAM :D

    SvaraRadera
  5. Ja de är lite kul faktiskt :D

    SvaraRadera
  6. De tär bra det ;)

    vilka sötnosar :D

    SvaraRadera
  7. hihi måste fråga, följer ju dig på instagram där du skriver att du saknar hunden.. är det din eller har ni gett bort den eller vad händer hihi? ;D

    SV den är braaa :D

    SvaraRadera
  8. Åhh hunvalapar är ju bara för söta och gosiga!

    SvaraRadera
  9. så söta :D
    sv; hihi jaa, verkar omöjligt dock :p

    SvaraRadera
  10. Åh tack! :)
    Söta hundar !!

    SvaraRadera
  11. allt är toppen :) själv då?

    SvaraRadera
  12. visst är dom söta:)
    söta hundar,kram

    SvaraRadera
  13. Hiiiiimmel och pannkaka så söta!!

    SvaraRadera
  14. sv: okej, kul! har nyss varit och ridit och sen har jag nog inte gjort så mycket :D

    SvaraRadera
  15. SV: tack så himla mycket, glad jag blir!! :)

    SvaraRadera
  16. meeeeeen vilka söta hundar :D

    SvaraRadera
  17. hej snygging! vad har du gjort för kul idag? kramar

    SvaraRadera
  18. ja han är min lilla ögonsten :) hihi.
    allt bra idag då?

    SvaraRadera
  19. Oj så små på första bilden :)

    SvaraRadera
  20. Tack så mycket!
    Vilka sötnosar :D

    SvaraRadera
  21. Åh va söta! En sådan sötnos vill jag ha en dag!

    SvaraRadera
  22. sv; tack söt :D

    ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  23. Men gud dör så söööta!

    SvaraRadera
  24. sv; ja hihi!! sjukt söta hundar :)

    SvaraRadera
  25. hej fina du! jaa visst är det fint :) haft en bra dag? kram

    SvaraRadera
  26. ååh, vilka söta :)

    så bra! det är bara bra med mig också :)

    SvaraRadera
  27. Jag hoppas din dag har varit bra. :)

    SvaraRadera
  28. Oj så mkt hundar hon har :O
    Men de e väldigt söta :)

    SvaraRadera
  29. Hej Mikaela! Är Abbie renrasig? Hur länge har du haft Abbie?

    SvaraRadera
  30. sv. hihi taack, är riktigt nöjd med min tatuering ! :D
    KRAM

    SvaraRadera
  31. ok. är du fortfarande fodervärd till abbie eller äger du hunden nu?
    Abbie är jätte fin. hur gammal är du?

    SvaraRadera
  32. Åh vad fina! Vi har ju precis fått hundvalpar också, så mysigt :)
    Tack sötis!

    SvaraRadera