måndag 17 december 2012

Helgen...

Hejsan, allt bra med er hoppas jag?
Blev ingen uppdatering i helgen men känner att tiden fanns inte riktigt och humöret var inte på topp.
I fredags var det gym med Emma iaf, och senare på kvällen kom Nathalie, då fixade jag hennes naglar och för att vara första gången jag gör på någon annan så blev de riktigt bra! :)
I lördags var jag på stan med Linda och vi kollade lite efter julklappar, dock köpte jag inga, tar det i veckan med mamma :) Sen gick vi hem till mej, lagade mat och sen åkte vidare hem till henne.
Där fixade vi oss lite å drack lite vin, och sen så kom Jesper å Sebastian. Vi spelade lite plump sen kollade vi på film.
Det är ungefär så min helg sett ut. Har ni haft en bra helg? :)
Nu ska jag fixa lite och snart kommer Nathalie, hörs senare! Puss puss/Mikaela...





20 kommentarer:

  1. sv: Tack vad roligt att du gillar den! :)

    Vart har du köpt ditt nit armbän? Jätte snyggt! :)

    SvaraRadera
  2. tack för att du svarade när jag skrev ett inlägg om klänningar och toppar, har beställt nu föresten och det blev båda topparna & den guldsvarta klänningen :)

    hoppas att du har haft en bra dag idag :)

    SvaraRadera
  3. Mysigt med vinkväll :)

    SV:
    Tack :)

    SvaraRadera
  4. underbart med mycket bilder och du är SÅ FIN VÄNNEN!

    SvaraRadera
  5. De lät som en väldigt bra helg :)

    SvaraRadera
  6. Kanske bara så man sfta säger, men jag måste säga helt ärligt att jag ÄLSKAR din outfit här, armbanden tröjan och halsbandet, sjukt coola! Har kollat på den där tröjan (eller en nästan likadan) i evigheter, fast den har inte funnits i min storlek!

    SvaraRadera
  7. sv: åh tack så mycket! allt bra?

    SvaraRadera
  8. Snyggt! Kolla gärna in min nya blogg vad tycks? :)
    http://imorad.blogg.se/

    SvaraRadera
  9. grymma naglar och snyggt halsband!

    SvaraRadera
  10. Sv; Ja helt stört skönt! :D

    SvaraRadera