söndag 16 december 2012

Anonym...

Detta inlägget är till dej som kommenterar anonymt!
Jag ber dej att hålla dina jävligt konstiga anklagelser för dej själv. Jag tror inte på något du säger, och eftersom du kommenterar anonymt så har jag ingen som helst anledning till att tro på dej.
Stå för vem du är om du vill att man ska ens fundera på att tro på dej! Och sluta lägga dej i saker som inte rör dej. Det är mitt privatliv och det har du inget med att göra! Vill du säga något till mej ta det inte på min blogg, ingen jävel tror på dej ändå!
Jag är jävligt less på dina kommentarer!


21 kommentarer:

  1. snyggt linne :D
    sv: hihi aw tack :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas att detta inlägg får personen att fatta!

    SvaraRadera
  3. Hahah :D

    Var gärna med i tävlingen om 100:- hos Kamda.se :) Avslutas i natt!
    http://youretheone.blogg.se/2012/december/julkalender-lucka-nr-14.html

    SvaraRadera
  4. Bra svar! Tråkigt att få sådana kommentarer dock. Jag hade en anonym typ stalker förr men tillslut hotade jag med polisanmälningen och då la de av. Dessutom kom jag på vem det var också och pickade ut det lite på fb, kanske var det som gjorde att personen slutade.

    Tack.

    SvaraRadera
  5. hmm kanske avundsjuka eller nått ... stå på dig and be strong girl

    SvaraRadera
  6. Du får tro vad du vill. för mej spelar det inge roll. men du kan ju fråga dig varför du är så hemlig. varför får du inte längre skriva du har en pojkvän på bloggen. varför är alla foton på robban borta? varför var det sådan hysj hysj när du var här i förra veckan? skäms han för dig? hur många träffade ni? fick du säga du var här. det är lite komiskt för det är ju en snackis. han säger ju inte ett ord och när någon i familjen frågar så är det så väldigt hemligt och han blir arg. vem är det som behöver ett fuck off här? jag?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läs gärna mitt senaste inlägg och kommentera där eller skriv till mej på nå annat ställe.

      Jag förstår inte varför du drar upp Robban i alla kommentarer? Vad är det du är ute efter? Hur ska man kunna tro på nån anonym som kommer med så konstiga anklagelser?

      Jag har inte tagit bort alla bilder på Robban? Jag har aldrig lagt ut några på bara honom här på bloggen, så vad menar du med det? Säg bara vem du är och vad du vill..
      Börjar tröttna på detta nu, du verkar ha nå emot både mej och honom. För att du ska va mer trovärdig säg vem du är, för just nu tror jag inte på dej för fem öre.

      Radera
    2. Hur visste du ens att ja var där?// Mikaela

      Radera
  7. hej...skulle ingen veta du var här? :) jag säger ju att folk vet. i och för sig så var du ju eldre och hette annat. bodde vväl på annat stelle också. vi vet allt. ni tror vi inte vet. och robban stackarn kempar md att hålla dig och allt hemligt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men jag tror dej inte, och vad spelar det för roll om alla vet att jag var där? Allt som hänt förr har vi lagt bakom oss, så försök int ens dra upp det.
      Sen kan du ju börja med att stava som en riktigt människa gör.

      Radera
  8. du får tro vad du vill. allt jag skrivit har varit sant dock. så får du själv tro på det du vill och ej. han har ju härligt smaskiga foton i mobilen. och har problem med tjejr rent historiskt. men tro det du vill. varför skäms han för dig? varför gömmer ni er? varför är det så hemligt? tror ni det skall hålla?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur vet du vad han har för bilder i sin mobil? Kan inte du säga vilka Robbans killkompisar är, för om du nu vet så jävla mycket så kan ju du säga det. Annars bevisar du bara att du hittar på.

      Radera
  9. tobbe
    ilpo
    jon
    magnus
    anders
    hur många behöver du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svara på detta då:
      Hur många lastbilar har Robban?
      Hur många snöskotrar?
      Vart gjorde Robban lumpen?
      Vad gjorde han i helgen?
      Vad gjorde han för galet när han fyllde 30?
      Vad heter hans riktiga pappa?
      Hur många chihuahuor hade hans förra tjej?


      Robban undrar om han ska söka upp ditt ip nr? Så ska han trycka upp ditt näsben i hjärnan på dej? Vill du det?

      Varför är du så jävla feg och inte vågar stå för vem du är och vad du säger?

      Allt du sagt hittills stämmer inte, så du kan sluta skriva ditt psykfall!

      Radera
    2. Du kanske inser nu att du inte har nåt att komma med längre. Skönt det, lika bra att du inte går in här nå mer
      //Mikaela

      Radera
  10. pappa bjarne. ingen snö men vatten. frågar du mig såvill du inte veta vad som hände på 30 års dagen. du skall nog inte veta allt. hans förra tjej hade inga hundar. han har inga lastbilar de har storrobban. nu skräms ni allt. ska jag bli rädd nu eller

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet va som hände på hans 30årsdag din sopa!
      Hans förra tjej hade en chihuahua kennel!
      Så nu kan du sluta skriva din tönt för du har inte en aning om nånting!

      Radera
  11. Lilla Gumman. det är klart jag förstod du menade Linda ditt spån. Men beror ju på hur och vem som bestämmer vem förra tjejen är. det förra officiella och öppna förhållandet ja. men inte tjej som i förhållande. frågar du idag så har han ingen tjej. vem är du då? du är inte hans tjej iallafall. och nej du vet uppenbarligen inte allt som hände på hans fest. men fråga. kolla hans telefon och hans sms. men de finns väl inte kvar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. du har uppenbarligen noll koll, så kan sluta höra av dej till mej nu, tycker synd om dej som lever ett sånt fruktansvärt tråkigt liv, så du måste försöka bli en del av mitt? Det kommer nog ljusare tider för dej snart åxå stackars människa.. En sak till, Robban måste vara nån slags idol för dej va? Du tror du känner killen men du har ju igentligen inte en aning? Ring honom och boka en tid för ett möte vettja? Jo och en sak till, fega människor har inget att göra på min blogg, dom som inte vågar skriva vilka dom är, endast falska människor gömmer sej bakom en anonym signatur.. Ta tag i ditt liv, ingen annan kommer göra det åt dej / Mikaela

      Radera