onsdag 26 december 2012

Jul med dom bästa...

Hejsan, hoppas allt är toppen med er? Jag har inte känt för att uppdatera bloggen nu under jul då det vart så mycket. Men tänkte skriva ett litet snabbt inlägg innan jag kollar lite på Skilda Världar :)

Jag hade iaf en super mysig julafton med familjen och en liten del av släkten. Vi sov över hos farmor och hade en lika mysig juldag :)
Fick jordens snyggaste skor av min extremt snälla storebror! Älskar dom! Hade på mej dom idag i stan, fick sjukt ont med det var de värt!
Sen fick jag en massa annat och jag blev jätte nöjd med alla sakerna! För ett presentkort köpte jag en klänning idag som jag kollat på jätte länge, och nu är den min! Den får stå för nyårs outfiten!
Men visar lite saker i ett senare inlägg, nu ska jag kolla Skilda Världar! Hörs mer senare.
Puss puss/Mikaela...





6 kommentarer:

  1. SV: ja det var det verkligen. Snygga skor. =P

    SvaraRadera
  2. Sv; Okej, allt är bra med mig också! :)

    SvaraRadera
  3. Vilka mysiga bilder och vilka snygga skor!! :)

    Hoppas du får en fortsatt trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  4. gud vad du är fin!! :)

    SV: tack så himla mycket!! :)

    SvaraRadera