söndag 23 december 2012

Julklappar...

Hejsan, inte långt kvar till julafton nu! Längtar sååå mycket tills man går upp på morgonen och vet att man har en av världens mysigaste dag framför sej!

Nu har jag iaf precis slagit in de julklappar jag köpt samt de min bror köpt. Och jag är typ världens gladaste tjej nu åxå!
Förut så gick jag å min bror på stan för jag hjälpte honom att köpa sina julklappar och så fick jag välja något. Å det är verkligen världens bästa julklapp, är överlycklig! Ska visa er någon dag vad det är som jag får :) 
Förövrigt så snöar det som bara den och nu får vi en vit julafton som jag så gärna ville ha! :)
Hoppas att ni haft en mysig söndag iaf, och hoppas att ni får en fortsatt bra kväll! Kanske hörs mer senare annars hörs vi en snabbis imorgon :) Puss puss/Mikaela...

12 kommentarer:

  1. Ja visst är det snyggt?! Älskar det :)

    SvaraRadera
  2. svar: Det är bara bra!:D
    Vad gör durå? KRAM:)

    SvaraRadera
  3. jadå min dag har varit jätte lugn och skön :)

    SvaraRadera
  4. ÅH så mysigt :)
    Hoppas du får en toppen dag och mer fina klappar :)

    SvaraRadera
  5. visst är hon en goding:)
    kram

    SvaraRadera
  6. Hej! Har nu en veckans blogg tävling hos mig! Delta gärna! :)

    SvaraRadera
  7. Hoppas du hade en superbra julafton och har en härlig juldag. :)

    SvaraRadera
  8. Fick du några fina julklappar? :)

    SvaraRadera