söndag 6 januari 2013

Ingen lust till bloggen...

Hejsan, är allt bra med er? Med mej är det iaf toppen just nu.
Dock har jag ingen lust alls till bloggen, men jag vill inte heller låta den va. Så jag ska verkligen försöka ta tag i den igen! Jag är iaf hur glad som helst att ni fortfarande besöker min blogg fast den är jätte tråkig just nu!

Idag har iaf vart en väldigt lugn dag, tog en rejäl sovmorgon, till kl 13 haha:) Efter det så fixade jag mej å åkte till Johan där vi kollat film hela dagen typ :)
Nu tänkte jag uppdatera den andra bloggen, duscha och sen kolla Skilda Världar!
Hoppas ni haft en jätte bra lördag! Hörs mer imorgon! Puss puss/Mikaela...

12 kommentarer:

  1. Okej,ja var hemma lite!:)
    kraaam

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får mer lust till bloggen snart, gillar din blogg :) kram

    SvaraRadera
  3. Sv: Skönt att höra! Med mig är det toppen :)

    SvaraRadera
  4. sv. ja det hoppas jag med på ! :D
    KRAM

    SvaraRadera
  5. jag har inte heller haft någon lust till bloggen men hoppas på att inspirationen kommer tillbaka snart:)

    SvaraRadera
  6. Sv; Tack! :) Men alla naglar håller på att gå av nu :/

    SvaraRadera
  7. Vad härligt att höra :) Jag mår också strålande idag.

    SvaraRadera
  8. hej goding vad gör du för kul? kram

    SvaraRadera
  9. ibland får bloggen vila lite :*
    Hoppas du mår bra sötnos och att du haft en bra helg!!

    SvaraRadera