söndag 6 januari 2013

Vart tog motivationen vägen?

Hejsan, tog en rejäl sovmorgon idag med gick upp lite efter kl 15, men ja behövde det!
Egentligen skulle jag vilja skriva nu att jag ska iväg å träna, men min motivation till träning och mat finns inte längre, jag var så taggad på att få börja om på nytt! Men icke då.
Men från å med imorgon skiter jag i vilket, då ska jag börja som jag gjort förr! Jag har mina mål och jag ska fan klara det! :)

Annars ska jag inte göra något alls idag! Ska ta tag i båda bloggarna och sen kommer Nathalie hit en sväng. Mer än så får det inte bli idag, kanske tar mej en lång promenad sen :) Bättre än ingen träning alls iaf!
Hoppas ni haft en bra helg och hoppas ni får en fortsatt bra söndag!

19 kommentarer:

  1. Sv: Tack :) Allt bra med dej? :)

    SvaraRadera
  2. sv; tack sötis :D
    ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  3. Svar: Tack!
    Det suger när motivationen försvinner sådär "/

    SvaraRadera
  4. Sv; Tack så mycket! Hur mår du då? :)

    SvaraRadera
  5. sv: Åh, tack ska du ha! :)
    Hoppas du får en fortsatt fin söndag :)

    SvaraRadera
  6. VINN ETT PRESENTKORT PÅ 150KR HOS FASHION27!
    http://martinaolsson.myshowroom.se/27205/vinn-ett-presentkort-pa-150kr-hos-fashion27/

    SvaraRadera
  7. Det är inte alltid lätt att peppa sig själv. Men du kommer igen :)

    SvaraRadera
  8. Hur känns det börja skolan imorgon , om du går :)?

    SvaraRadera
  9. Jaa det var sjukt gott faktiskt! :D

    SvaraRadera
  10. Sv: SUpergott! :D

    Fin blogg du har!

    SvaraRadera
  11. undrar var min med tog vägen :(
    men du klarar de finis! :* och sen är du fin precis som du är så egentligen behövs ingen motivation!

    SvaraRadera