onsdag 8 maj 2013

Extrem trötthet!

Hej på er! Hoppas ni haft en jätte bra dag. Ni som bor i Alingsås har iaf inte haft så jävla vackert väder men hoppas ni haft en bra dag ändå :)
Idag har jag lidit av extrem trötthet, när jag gick upp strax efter 05 imorse så kände jag redan då att denna dagen skulle bli ett helvete! Har vart jätte trött sen dess, så gick å la mej med min lilla bebis när jag kom hem från Maxi i eftermiddags å sov 2 timmar. Sjukt skönt! Dock är jag inte så jätte trött nu men måste sova för att orka gå upp å träna imorgon bitti.

Annars så har jag spenderat kvällen framför Paradise Hotel Norge haha, har bara fem avsnitt kvar typ sen är jag klar med den serien, då går jag på Paradise Hotel Danmark ist ;)
Men ska kila iväg från datorn nu å göra mej i ordning för natten! Hörs förhoppningsvis mer imorgon om app jäveln vill samarbeta med mej!
Natti natti, Puss puss/Mikaela...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar