torsdag 9 maj 2013

Tvätt...

Hejsan, allt bra mer er idag? Här är de bara bra, lite seg bara. Men de var för att jag sov rätt dåligt inatt å så var jag tvungen att gå upp runt kl kvart i 8, en ledig dag... Men vad gör man inte för sin kropp ;)
Annars har dagen gått väldigt sakta, kom hem runt 12 tiden. Somnade efter jag kollat lite på Paradise Hotel. Håller även på att tvättar haha. Inte det roligaste men jag var tvungen. Ska bli skönt att lägga sej i en ny bäddad säng ikväll :)
Det är riktigt tråkigt väder ute, regnar lite i mellan åt och så är det så kvavt, inte alls skönt! Det gör att det blir super varmt inne hos oss och jag hatar det! Hoppas det kan börjar åska eller så, så att det blir lite frisk luft ute!
Nu ska jag hitta på nåt annat, kanske städa? Men det är tråkigt om något!
Fick precis ett sms att mitt internet på min iphone är slut, oppppsssss. Inte så bra! Har kollat för mycket på Paradise Hotel, och nu kommer jag inte ha internet till min dator, kul! Aja det löser sej.
Hörs lite senare idag! Puss puss/Mikaela...
Bjuder på denna bild som är från två veckor tillbaka, osminkad och trött, men vad gör det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar