fredag 29 juni 2012

Så nöjd!

Hejsan, idag skulle jag å Linda gått ut till Lygnared men det var såklart inte fint väder. Så vi tog en fika på Espresso House å pratade ett bra tag. Sen gjorde vi naglar inne i Storken på Sweet Nails! Jag är så grymt nöjd! Är jätte glad! Kunde inte blivit bättre. Lååånga å fina! Lite väl långa kanske haha :)
Som jag skrev igår så ville jag inte ha nåt som jag brukar ta, har ju alltid haft fransk manikyr och en gång testade jag på glitter tippar som var rosa men det blev inte bra alls! Nu tog jag en chans och det blev super fint! Naglarna glittrar fint i silver :)
Sitter förövrigt med Elin å Abbie å kollar på film. Är barnvakt just nu så vi myser lite :) Ska fortsätta kolla på filmen nu men kanske uppdaterar senare! Hoppas ni haft en bra dag. Puss puss/Mikaela...
Klicka på bilderna för att se dom bättre! Ska visa bättre bilder imorgon om jag orkar! Bilderna gör dom inte riktigt rättvisa :) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar