tisdag 25 september 2012

Så kul...

Hejsan, sitter just nu å kollar på Hart Of Dixie, kom hem för en stund sedan. Var ju som sagt å dansade Zumba med Emma, och så kul det var! Emma och jag ska försöka gå varje tisdag, hade glömt hur kul det var :)
Ska snart gå å duscha sen blir det till att kolla på Svenska Hollywood fruar, så himla underhållande!
Vi får se om jag uppdaterar nå mer idag eller inte, ska iaf svara på era kommentarer, och glöm inte veckans blogg tävling! Hörs kanske sen, annars säger jag godnatt nu. Natti natti, Puss puss/Mikaela...

18 kommentarer:

  1. sv: Okej :)

    vet inte om min kommentar kom?
    men zumba är så sjukt kul :) fick pröva på de i skolan en gång.

    SvaraRadera
  2. joda samma här :) vad har du gjort för kul idag? kramar

    SvaraRadera
  3. sv: Super, lade till dig nu som nummer 6! Säg till när du följer mig + nummer. :)

    SvaraRadera
  4. Hejsan!

    Vore jätteroligt om du skulle vilja vara med i tävlingen, veckans blogg.:)
    http://rebeccahnilsson.blogg.se/2012/september/vinnaren-av-veckans-blogg-ny-omgang.html#comment
    Om du inte gillar sån här reklam, kan du bara ignorera det.

    SvaraRadera
  5. zumba är sjukt roligt men svårt!

    SvaraRadera
  6. Just nu har jag bloppis med massor av klackar, jackor, boots, chanelväska m.m. kika in vettja :)!

    SvaraRadera
  7. sv: Hehe tack så mycket och detsamma! :)

    SvaraRadera
  8. låter bra :) vad har du gjort för kul idag då :)? många kramar

    SvaraRadera
  9. Sv: Nejdu! Plugga är inte allt för kul. Men det måste ju göras. Vill man vinna något MÅSTE man satsa! Kören var riktigt roande! Älskar att sjunga! :D Du rå, sjunger du eller spelar något nstrument??

    Ååh vad mysigt det låter! Spelar du pingis eller? Yey! Vovvar gillar vi. Vad är det för ras? (:

    SvaraRadera
  10. Nja inte mycket. Tränat vovven. :) Sj dÅ? :D

    SvaraRadera
  11. Sv: Igår var jag på campus och pluggade lite, sen blev det träning :) Vad har du hittat på för skoj idag då? =) kram

    SvaraRadera
  12. Hej!
    Jag har sett att du har en iphone, men hur många skal har du?
    det skulle vara kul om du visade allad om :D

    SvaraRadera