söndag 30 september 2012

Tv tittande nu....

Hejsa, har inte haft så mycket tid till datorn idag och när jag väl haft det så har jag inte haft lust.
Men nu sitter jag å kollar på X Factor och tänkte göra ett inlägg :)
Jag var ju som sagt barnvakt igår tills idag och det gick jätte bra. Vi gick å hyrde film igår, en film jag själv gillade när jag var lite Stuart Little 2, någon av er som sett den? :)
Min kusin åkte hem vid 13 tiden. Och ett tag efter det så kom Abigails riktiga ägare hit å hämtade henne :( Började nästan gråta när hon åkte men hon kommer hem om en vecka som tur är :)
Har även vart på gymmet å tränat å solat. Så idag har jag hunnit med en del. Men nu ska jag fortsätta kolla på tv, hörs om ett tag! Puss puss/Mikaela...


16 kommentarer:

  1. Jo den har varit bra:) din då??:D

    SvaraRadera
  2. Låter som en bra helg!
    Sv Ja :D

    SvaraRadera
  3. Har sett den filmen, ÄLSKAR DEN!!!

    Aha, men liksom varför måste hon åka iväg om hon ska paras?

    SvaraRadera
  4. svar : kul att du gillar landet :D själv skulle jag gäärna flytta bort :) nice med xfacor :)

    SvaraRadera
  5. Låter super bra :) du har haft en bra helg med andra ord :)? kramar

    SvaraRadera
  6. sv: tack så mycket :)

    ska också kolla på xfactor nu hihi :)

    SvaraRadera
  7. Niice fina bilder på dej :)

    SvaraRadera
  8. Sv; Jaha vad spännande! :) Vad är hon för ras? :)
    Nja ikväll ska jag bara ta det lugnt :)

    SvaraRadera
  9. svar: om det inte är bra, varför gör du det då? :)
    kram

    SvaraRadera
  10. Sv. Jaha men vilket sammanträffande .. jag var också barnvakt åt mina kusiner i helgen ;) och sen blev det lite mys med pojkvännen och träning då såklart =) Har du haft en bra dag idag då?? :)

    SvaraRadera
  11. Stiart Little är så söt (:
    Hoppas veckan går fort utan vovven nu!

    SvaraRadera