torsdag 20 september 2012

Hårförlängning...

Hejsan, har inte kunnat uppdatera fram tills nu, då Mikaela, Emma och Julia vart här och hjälpt mej fixa i hårförlängningen. Och jag är så nöjd! Så skönt med långt hår igen, finns så mycket fint man kan göra med håret nu. Tog några timmar och med det en liten fika paus, men det gick bra tycker jag.
Nedanför så ser ni ju för och efter bild och den bilden längst ner är med hårförlängningen.
Nu ska jag städa undan lite, sen får vi se vad som händer. Hörs om ett tag igen.
Puss puss/Mikaela...



24 kommentarer:

  1. skönt å sola :) brukar du göra det ofta? kramar

    SvaraRadera
  2. Sv: okej, nja jag har inte heller några direkta planer :)

    SvaraRadera
  3. sv; Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir :)

    SvaraRadera
  4. Så fint hår! :D

    sv;
    Taaack, det är nog tack vare att de innehåller så många fina ögonblick ^^

    SvaraRadera
  5. Ställ gärna en fråga på frågestunden om du vill!:)
    kram!!

    SvaraRadera
  6. sv: tack så mycket! :D
    fint hår du har!

    SvaraRadera
  7. Så fint ditt hår blev! Skitt snyggt! :)

    SvaraRadera
  8. sv: tack så jättemycket! :)
    galet fint hår du har! är också sugen på löshår, vart har du köpt ditt och är det svårt att sätta i? tacksam för svar!

    SvaraRadera
  9. Vad fint med hårförlängning! :)

    SvaraRadera
  10. Så fint! :)
    sv: Tack snälla :)

    SvaraRadera
  11. Hoppas du haft en bra fredag :)

    SvaraRadera